Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest remme
Skrevet

Hei!

Har av ulike årsaker kommet opp i en vekt på ca 100kg... Skal absolutt ned igjen, men er nå livredd for å få henge hud...Er dette noe jeg helt sikkert vil få , eller er dette individuelt betinget? Mitt mål er ca 70kg, med langsom vektreduksjon og trening.

Fortsetter under...

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg har gått ned 47 kilo, og må nå operere. Det er umulig å trene vekk enkelte steder- slik som det de kaller "fettforkle" på nedmagen, og innside av lår. Ellers er det store muligheter ved å trene. Jeg anbefaler kosttilskudd som vektreduksjonshjelp, og å unngå sukker totalt. Lykke til!

Gjest remme
Skrevet

Jeg har gått ned 47 kilo, og må nå operere. Det er umulig å trene vekk enkelte steder- slik som det de kaller "fettforkle" på nedmagen, og innside av lår. Ellers er det store muligheter ved å trene. Jeg anbefaler kosttilskudd som vektreduksjonshjelp, og å unngå sukker totalt. Lykke til!

Kan du anbefale et kosttilskudd?

Skrevet

Så absolutt!

Det avhenger litt av hva slags blodtype du har, osv. Er du allergisk for skalldyr kan du bruke f.eks Multivitaminer med mineraler uten jern og K fra Sunkost. Eller SUPER supplemental vitaminer og mineraler fra Nature`s Sunshine (finnes også på apotek). For den som ikke er allergisk mot skalldyr, eller bruker blodtrykksmedisiner som ikke skal kombineres med kalium, kan man ta et godt produkt som heter SPEKTRO fra Solaray, uten jern og K.

Har du amalgamfyllinger, kan dette føre til feilbalanser i insulinnivå, hormonnivå, stoffskifte osv. De bør fjernes, isåfall. Med 6 ukers mellomrom. Har du amalgamfyllinger, og vet at du har problemer med søthunger/ekstra mathunger/ unaturlig tretthet/slapphet, og kanskje også tidvis "usaklige" depresjoner, eller nedstemthet, og føler at du ikke sover godt- DA kan du få en oppskrift av meg på hvordan du kan gå fram for å løse problemet.

JEG ELSKER Å HJELPE ANDRE, så ikke nøl med å ta kontakt!!

vennlig hilsen meg.

Gjest Anonym
Skrevet

Så absolutt!

Det avhenger litt av hva slags blodtype du har, osv. Er du allergisk for skalldyr kan du bruke f.eks Multivitaminer med mineraler uten jern og K fra Sunkost. Eller SUPER supplemental vitaminer og mineraler fra Nature`s Sunshine (finnes også på apotek). For den som ikke er allergisk mot skalldyr, eller bruker blodtrykksmedisiner som ikke skal kombineres med kalium, kan man ta et godt produkt som heter SPEKTRO fra Solaray, uten jern og K.

Har du amalgamfyllinger, kan dette føre til feilbalanser i insulinnivå, hormonnivå, stoffskifte osv. De bør fjernes, isåfall. Med 6 ukers mellomrom. Har du amalgamfyllinger, og vet at du har problemer med søthunger/ekstra mathunger/ unaturlig tretthet/slapphet, og kanskje også tidvis "usaklige" depresjoner, eller nedstemthet, og føler at du ikke sover godt- DA kan du få en oppskrift av meg på hvordan du kan gå fram for å løse problemet.

JEG ELSKER Å HJELPE ANDRE, så ikke nøl med å ta kontakt!!

vennlig hilsen meg.

Det er viktig å huske på å bytte på litt mellom to- tre sorter kosttilskudd, kanskje hver 3 mnd. Du føler selv på deg når det ikke virker som før! Og- om du er kvinne, bør du unngå for mye spirulina under menstruasjonsperioden, slik at SUPER supplemental er løsningen i denne perioden. Multivitaminer med mineraler fra SUNKOST er desidert å anbefale utenom...

Gjest remme
Skrevet

Hallo!

Takk for svar! Skal vurdere et kosttilskudd.

Utrolig bra gjort å gå ned så mange kg! Brukte du en spesiell diett? Hvor lang tid brukte du?

Er veldig motivert nå. Ikke med tanke på sommeren, men dette her med løs hud og strekkmerker...

Henger huden din veldig? Ikke for å være frekk... Men tenker på venner som har født barn og gått opp mange kg, da spesielt på mage- og etter en tid fått tilbake figuren. Jeg mener det skal vel veldig mye til for å få dekket slike operasjoner. Hvilken innstilling hadde fastlegen din til dette? Er du ung? Jeg er kun 24, så regner med at alderen har litt å si på hudkvaliteten.. (håpe, håpe..)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...