Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Var hos gynekologen i januar. Jeg har også slik utflod, eller hadde, luktet utrolig dårlig. Gynekologen sa at vi lager bakterier, iallefall vi som har spiral. Jeg fikk stikkpiller som heter Dalacin. Skal ta en to kvelder etter hverandre. Forsvant med en gang. Superbra.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142099-hva-feiler-meg/#findComment-894022
Del på andre sider

Var hos gynekologen i januar. Jeg har også slik utflod, eller hadde, luktet utrolig dårlig. Gynekologen sa at vi lager bakterier, iallefall vi som har spiral. Jeg fikk stikkpiller som heter Dalacin. Skal ta en to kvelder etter hverandre. Forsvant med en gang. Superbra.

Mvh

Heisann! Du har noe som heter bakteriell vaginose. Det er ikke en kjønnsykdom! Alle kvinner har en naturlig bakterieflora i underlivet, men når den blir for høy får vi utflod og "fiskelukt" Det er ikke farlig, men ingen vil vel gå rundt å lukte som et fiskebruk heller. Mange er svært plaget med dette, mens andre bare får det av og til.For å forebygge bør du ikke vaske deg i underlivet med vanlig såpe. Bruk underlivssåpe. Feks dr.greves. Prøv å bruk stringtruse minst mulig. Når man bruker stringstruse kan bakterier fra anus ofte overføres til vagina. Da kan de bli forstyrrelser. En annen forebygging er å bruke noe som heter vivag som du får kjøpt reseptfritt på apotek. Disse er best å bruke etter menstruasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142099-hva-feiler-meg/#findComment-894077
Del på andre sider

Heisann! Har du vært å testet deg for kjønnsykdommer? Hvis ikke bør du det. Husk at mange kjønnsykdommer er farlige, og du kan bli steril. Lukter utfloden din surt...som fisk..gammel fisk? Da kan det være du har bakteriell vaginose. Resept på dette får du hos legen din. Bakteriell vaginose er ikke en kjønnsykdom, men det kommer av at den naturlige bakteriefloraen i underlivet er blitt for høy. Det er heller ikke smittsomt.Når man tar en kur mot bakteriell vaginose kan man også en uke etterpå ta en soppkur. Man får nemlig ofte sopp av medisinen som brukes mot bakteriell vaginose. Hvis plagene dine ikke er så store kan du først prøve noe som heter vivag som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Vivag stabiliserer underlivets miljø. Et annet tips er rett og slett yoghurt naturell. Men bare yoghurt naturell! Det blir litt grisete, men det funker. Det er nemlig melkesyrebakteriene som er med på å opprettholde den naturlige bakteriefloraen. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142099-hva-feiler-meg/#findComment-894083
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...