jendorine Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Så det korster 100 kroner bare for å få svar på et par spørsmål.... sykt....da tror jeg heller at jeg vil lure litt lengre..så kan jeg heller spørre fastlegen min neste gang jeg skal dit. Blodpriser kalles det.....helt utrolig. Alt ska det tjenes penger på for tiden! Har det kosta litt mindre skulle jeg ikke sagt noe...men 100 kroner for enkle svar..nei gud bedre altså.. 0 Siter
usikker85 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 jeg er helt enig med deg!!det skal koste noe for å få hjelp,gjerne på et problem som kan ta livet av deg pga psykisk påkjenning!!hvis de absolutt må ta betaling hadde det vertfall vært nok med en 50 lapp der man kunne spurt om mange ting!!håper de tenker over dette..det finnes vel ingen annen plass der en kan spøre om slike ting gratis...? 0 Siter
u100079294 Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 jeg er helt enig med deg!!det skal koste noe for å få hjelp,gjerne på et problem som kan ta livet av deg pga psykisk påkjenning!!hvis de absolutt må ta betaling hadde det vertfall vært nok med en 50 lapp der man kunne spurt om mange ting!!håper de tenker over dette..det finnes vel ingen annen plass der en kan spøre om slike ting gratis...? Jo Olafiaklinikken er gratis! Ligger i Oslo, slå opp på gule sider. Både konsultasjon og behandling er gratis og du kan spørre så mange spørsmål du bare orker til leger som er spesialister på kjønnssykdommer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.