vekta82 Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er det noen som har et gått råd for å få strammere magemuskler,sliter med det etter min fødsel,å det er snart 2 år siden.Jeg har gått ned ca.12 kilo siden fødselen men magen er for slapp!Håper på seriøst svar. 0 Siter
migrin Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Trimming...sit ups er vel tingen. Men jeg er "gammel" - 47 år - og har fått tro på CLA. Det hjelper på meg og min vekt. Magemusklene MÅ vel trimmes i tillegg. Lykke til! 0 Siter
darma Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Stramm magen så godt du kan - er det løs hud eller fett..? (ikke for å være frekk altså!) Hvis magen blir "penere" når du strammer, er det ulike former for mage øvelser som gjelder! Sit-ups og såkalte crunches. Men MÅ gjøres riktig, ellers kan man ta 200 og ikke få noen effekt!! Jeg går på trenings studio og tar bare chrunches på "maskin" (eller hva det heter*s*), nå har jeg gått ned 6 cm rundt livet. se www.iform.nu masse treningstips og bilder 0 Siter
vekta82 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Stramm magen så godt du kan - er det løs hud eller fett..? (ikke for å være frekk altså!) Hvis magen blir "penere" når du strammer, er det ulike former for mage øvelser som gjelder! Sit-ups og såkalte crunches. Men MÅ gjøres riktig, ellers kan man ta 200 og ikke få noen effekt!! Jeg går på trenings studio og tar bare chrunches på "maskin" (eller hva det heter*s*), nå har jeg gått ned 6 cm rundt livet. se www.iform.nu masse treningstips og bilder Tusen hjertlig takk for svaret jeg fikk! Det er vel fett,så jeg får aldri flat mage,men et trimapparat har vært tingen tror jeg!! 0 Siter
darma Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Tusen hjertlig takk for svaret jeg fikk! Det er vel fett,så jeg får aldri flat mage,men et trimapparat har vært tingen tror jeg!! Joda, flat kan den bli men da må fettet bort! En måte (som funker for meg..) er å trene vekter, ikke så slitsomt som jogging.. Saken er den at ved å øke muskelvolum(=sterkere) vil gjøre at hvile forbrenningen blir større. Altså man forbrenner MER kalorier også når man sitter stille/sover. Dessuten gjør en sterk kropp til at kroppsholdningen blir bedre - og man ser slankere ut. Best er det jo med kondisjons trening og vekt trening, kombinert med godt kosthold. Men man kan jo selv velge hvor man starter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.