Gå til innhold

soving


Fabio1365380666

Anbefalte innlegg

Fabio1365380666

vet ikke helt hvor jeg skal legge dette inlegget, men jeg prøver her.

det har seg slik at kjæresten min sliter med at hun er så trøtt. Det er til tider helt ekstremt. Hun bli bare trøtt når kvelden begynner å sige på.

Dette har blitt ett ganske slitsomt problem etterhvert.

For å si det helt erlig så tror jeg at det er litt psykisk ladet. Hun har hatt dett siden hun gikk på ungdomsskolen og det er slik at fra hun gjesper første gang så gjesper hun hver 3. minutt. Hun blir aldri trøtt hvis vi er ute å har det gøy, men hvis vi sitte hjemme og ser en film eller noe så ender det som regel med at hun sovner. dette er irriterende!

noen erfaringer her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tretthet kan ha mange årsaker.Psykisk ? Ja kanskje...

har hun skjekket blodmangel ? Jernmangel ?

For et tåpelig innlegg. Har du ikke større problemer enn at kjæresten din er kvelds trøtt og gjesper, ja da vet ikke jeg.

Hilsen en som ofte sovner foran tv`en, men aldri ut blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Tretthet kan ha mange årsaker.Psykisk ? Ja kanskje...

har hun skjekket blodmangel ? Jernmangel ?

Er dette et problem for henne også? Start med å gå til primærlegen for en helsesjekk hvis det er lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabio1365380666

For et tåpelig innlegg. Har du ikke større problemer enn at kjæresten din er kvelds trøtt og gjesper, ja da vet ikke jeg.

Hilsen en som ofte sovner foran tv`en, men aldri ut blant folk.

når jeg skriver at dette har blitt ett problem så betyr vel det at det er litt mer omfattende enn at hun akkuratt bare sovner foran tven. er ikke helt dum heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...