Gå til innhold

Hepatitt B

Anbefalte innlegg

anonym_gutt_26

Hei!

Jeg hadde sex med ei lokal jente i Thailand i slutten av nov 2003. Vi brukte kondom men den falt av sannsynligvis naar hun trakk seg ut. Jeg var veldig full men oppdaget at det var litt blod paa huden som dekker penishodet. Dro rett hjem og dusjet dette av. De siste 3 ukene har jeg vaert veldig sliten/slapp, saa jeg dro til legen og fikk sjekket blodet mitt. Det viste seg at leververdiene mine var unormale. Derfor tok vi heptaitt B,C tester. Faatt svar om at disse testene var fine. Det er naa 4 mnd siden jeg ulykkeligvis hadde sex med denne jenta. Legen onsker aa teste meg om en mnd for a se om det fortsatt kan vaere hepatitt B. Jeg lurer paa om det er mulig aa utvilke symptomer og hoeye leververdier foer sykdommen virkelig har slaatt inn? Har ogsaa gjennomfoert ultralyd av leveren, ogsaa den viste seg aa vaere fin. Har ingen andre symptomer paa hepatitt enn slapp/sliten og at jeg utvikler gule istedenfor blaaaktige merker paa kroppen. Men disse gule merkene skyldes vel de hoeye leververdiene kanskje? Blitt kvitt slappheten etter at jeg fikk resultatene, siden jeg da sluttet og drikke alkohol. Som student blir det endel drikking, kan det vaere en forklaring paa de hoeye leververdiene. Legen min sa at det var lite sannsynlig. Det var tre verdier som viste for hoeyt (husker ikke hva de het), og disse tre kunne ikke bli saa hoeye foraarsaket av alkohol.

Kan noen vaere saa snill aa svare meg paa disse spoersmaalene. Krysser fingrene for at det ikke er hepatitt!

takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142225-hepatitt-b/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...