Gå til innhold

vektreduksjon og fornyelse

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Jeg har gått ned 47 kilo etter å ha klart å stabilisere meg selv innvendig. Nå sliter jeg med løshud på både mage, innsiden av lårene, overarmene og bryster som har gått ned 3 størrelser. Er det noen som har erfaring med noen av disse operasjonene? Jeg skal i første omgang stramme magen, og flytte navlen, deretter skal jeg fjerne hud fra innsiden av lårene. Jeg vil veldig gjerne høre om alt som handler om dette, uansett om det er bare en liten filleting, da det er inngrep man må leve med for resten av sitt liv. Jeg sliter både fysisk og psykisk med dette, så jeg er veldig klar for å gjennomføre det. Men jeg vegrer på grunn av helingstid, smerter, og antallet operasjoner med tanke på at det er tøft for kroppen. Jeg er ikke typen som er god til å angre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142256-vektreduksjon-og-fornyelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...