Gå til innhold

Saltvannsinnlegg for å jevne ut bryster

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Er det dumt av meg å legge inn litt saltvannsinnlegg for å jevne ut bryster som har gått ned fra E-cup til en liten C-cup? De har blitt så slappe, men er jo egentlig så søte.. Jeg er 180 høy, og er nå normalt slank med mine 80 kilo, noe jeg ikke har vært med mine 127 kilo på det meste. Jeg er kraftig bygget, og det ser ikke så bra ut med bryster som henger i en alder av 31, og en ellers sprek kropp. Er det dumt å legge inn noe når man allerede har såpass størrelse, og stramme opp litt? Jeg føler meg helt ille uten bh, og helst da push up.. Man har bare ett liv, eller hva?

Fortsetter under...

Jeg synes at C er en fin størrelse til den kroppen du har nå, høyde og vekt. Jeg tror jeg ville valgt å stramme opp brystene og ikke lagt inn innlegg i dem, de blir sikkert flotte bare ved å stramme opp huden også, men du kan jo gå til en konsultasjon hos legen å spørre hva han synes. En ting til, jeg vet ikke hva du synes , men jeg synes ivertfall at bh i str C har mye bedre utvalg og ofte finere bh enn de som blir større i størrelse.

Jeg synes at C er en fin størrelse til den kroppen du har nå, høyde og vekt. Jeg tror jeg ville valgt å stramme opp brystene og ikke lagt inn innlegg i dem, de blir sikkert flotte bare ved å stramme opp huden også, men du kan jo gå til en konsultasjon hos legen å spørre hva han synes. En ting til, jeg vet ikke hva du synes , men jeg synes ivertfall at bh i str C har mye bedre utvalg og ofte finere bh enn de som blir større i størrelse.

Joda- det er ikke problemet å finne lekre bh-er.. Heldig sånn! Men, det er slappheten som plager meg. Og å bare stramme opp vil si å flytte brystvorten, og det er en seriøs operasjon, med mye smerte og mye arr, samt lengre helingstid. Derfor lurte jeg på om jeg bare skulle putte inn bittelitt saltvann og "fylle opp" tomrommet.. men vil jo ikke ha sånne ballonger som enkelte går omkring med da! *le* Bare være i stand til å gå omkring med t-skjorte eller en søt topp om sommeren uten bh.. Kanskje man blir litt "kresen" på kroppen når man har hatt en så stor kropp som jeg har hatt? Veide 127 kilo og er nå 80. Mister også endel når jeg nå skal ha bukplastikk om en måned.

Joda- det er ikke problemet å finne lekre bh-er.. Heldig sånn! Men, det er slappheten som plager meg. Og å bare stramme opp vil si å flytte brystvorten, og det er en seriøs operasjon, med mye smerte og mye arr, samt lengre helingstid. Derfor lurte jeg på om jeg bare skulle putte inn bittelitt saltvann og "fylle opp" tomrommet.. men vil jo ikke ha sånne ballonger som enkelte går omkring med da! *le* Bare være i stand til å gå omkring med t-skjorte eller en søt topp om sommeren uten bh.. Kanskje man blir litt "kresen" på kroppen når man har hatt en så stor kropp som jeg har hatt? Veide 127 kilo og er nå 80. Mister også endel når jeg nå skal ha bukplastikk om en måned.

Har du vært å snakket med en sånn lege som utfører brystoperasjoner, han vil nok kunne gi deg gode råd angående spmørsmålene dine. :)

Du må nesten gjøre det du føler er mest riktig for deg selv og din kropp. Jeg synes jo selv at C er en fin størrelse til din kropp, jeg er like høy selv og 75 kilo, og jeg ville ikke ønsket større bryster. Men igjen så har jo du hatt store bryster før og vet da hvordan det er.

http://www.qvinna.info/

hvis du er interessert i feks å lese mer om det og kanskje se på bilder så er kanskje dette en side som passer? her er forskjellige eksempler, de som har redusert, tatt bort innlegg, lagt inn osv.'

Men forbered deg på noen fæle bilder også, er dem som har vært uheldige med kapsel osv ved innlegg, og det ser ikke så bra ut.

Har du vært å snakket med en sånn lege som utfører brystoperasjoner, han vil nok kunne gi deg gode råd angående spmørsmålene dine. :)

Du må nesten gjøre det du føler er mest riktig for deg selv og din kropp. Jeg synes jo selv at C er en fin størrelse til din kropp, jeg er like høy selv og 75 kilo, og jeg ville ikke ønsket større bryster. Men igjen så har jo du hatt store bryster før og vet da hvordan det er.

http://www.qvinna.info/

hvis du er interessert i feks å lese mer om det og kanskje se på bilder så er kanskje dette en side som passer? her er forskjellige eksempler, de som har redusert, tatt bort innlegg, lagt inn osv.'

Men forbered deg på noen fæle bilder også, er dem som har vært uheldige med kapsel osv ved innlegg, og det ser ikke så bra ut.

De jeg tittet litt på de sidene og jeg må si det var forbausende mange som så bedre ut FØR operasjonen.

Annonse

De jeg tittet litt på de sidene og jeg må si det var forbausende mange som så bedre ut FØR operasjonen.

Ja det er ofte mangen som tar altfor mye i brystene og dermed så ser de ikke pene ut, bare sprengte liksom.

Var ikke meningen at siden skulle oppmuntre til å ta innlegg heller da :)) Finnes flere grusomme bilder av dem som har vært uheldige med operasjoner. Kapsel osv. Men her kan de som ønsker å legge inn se bilder hvordan de så ut før og etterpå, en pekepinn på størrelse feks.

• 2 uker senere...
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det er vanskelig å gi noe generelt svar i ditt tilfelle. det vil i så fall komme an på de anatomiske forholdene, kroppsbygningen, og ikke minst personlige preferanser hos pasienten. I alminnelighet kan man likevel si at brystløft og proteser i kombinasjon fungerer dårligere jo større brystet er, fordi tyngden motvirker løftet. Ved større bryst vil man derfor anbefale brystløft alene eller protese alene for å gi brystet en mer fyldig fasong. Jeg anbefaler deg derfor en konsultasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...