Preludia Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 En låroperasjon, er den normalt sett dekket av trygden, om den er veldig nødvendig, med både fysiske og psykiske årsaker bak? Jeg sliter med mye løshud mellom lårene... gruer til sommeren. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Det må bevises at det plager deg psykisk. Uansett er det vel litt kort tid før sommeren til å gjøre det. Hør med trygdekassen. Kanskje du kan gjøre det privat og så få det dekket etterpå? Mvh 0 Siter
Preludia Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Det må bevises at det plager deg psykisk. Uansett er det vel litt kort tid før sommeren til å gjøre det. Hør med trygdekassen. Kanskje du kan gjøre det privat og så få det dekket etterpå? Mvh Jeg kan både bevise at det plager meg psykisk OG fysisk.. Så det er ikke noe problem. Det er kort ventetid på det private sykehuset jeg skal utføre bukplastikk nå om en måned, så jeg kan nok få gjort det ganske snart. Men det spørs om det er så tilrådelig å gjøre så tett innpå en annen operasjon.. Må vel vente til vinteren.. Men- den som gleder seg (og samtidig gruer..) gleder seg forhåpentligvis til noe bedre og kanskje også noe godt? Tenk om de ikke gjør det nøyaktig likedan på begge sidene.. *fnis* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg kan både bevise at det plager meg psykisk OG fysisk.. Så det er ikke noe problem. Det er kort ventetid på det private sykehuset jeg skal utføre bukplastikk nå om en måned, så jeg kan nok få gjort det ganske snart. Men det spørs om det er så tilrådelig å gjøre så tett innpå en annen operasjon.. Må vel vente til vinteren.. Men- den som gleder seg (og samtidig gruer..) gleder seg forhåpentligvis til noe bedre og kanskje også noe godt? Tenk om de ikke gjør det nøyaktig likedan på begge sidene.. *fnis* Så kjempeflott for deg. Jeg er litt slaskete og hengete jeg og etter å ha gått ned 8 kilo. Håper å kunne stramme det inn selv. Du kan jo spørre når du er der alikevel. Skader jo ikke. Lykke til!! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.