Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En låroperasjon, er den normalt sett dekket av trygden, om den er veldig nødvendig, med både fysiske og psykiske årsaker bak?

Jeg sliter med mye løshud mellom lårene... gruer til sommeren.

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Det må bevises at det plager deg psykisk. Uansett er det vel litt kort tid før sommeren til å gjøre det. Hør med trygdekassen. Kanskje du kan gjøre det privat og så få det dekket etterpå?

Mvh

Skrevet

Det må bevises at det plager deg psykisk. Uansett er det vel litt kort tid før sommeren til å gjøre det. Hør med trygdekassen. Kanskje du kan gjøre det privat og så få det dekket etterpå?

Mvh

Jeg kan både bevise at det plager meg psykisk OG fysisk..

Så det er ikke noe problem. Det er kort ventetid på det private sykehuset jeg skal utføre bukplastikk nå om en måned, så jeg kan nok få gjort det ganske snart. Men det spørs om det er så tilrådelig å gjøre så tett innpå en annen operasjon.. Må vel vente til vinteren.. Men- den som gleder seg (og samtidig gruer..) gleder seg forhåpentligvis til noe bedre og kanskje også noe godt?

Tenk om de ikke gjør det nøyaktig likedan på begge sidene.. *fnis*

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg kan både bevise at det plager meg psykisk OG fysisk..

Så det er ikke noe problem. Det er kort ventetid på det private sykehuset jeg skal utføre bukplastikk nå om en måned, så jeg kan nok få gjort det ganske snart. Men det spørs om det er så tilrådelig å gjøre så tett innpå en annen operasjon.. Må vel vente til vinteren.. Men- den som gleder seg (og samtidig gruer..) gleder seg forhåpentligvis til noe bedre og kanskje også noe godt?

Tenk om de ikke gjør det nøyaktig likedan på begge sidene.. *fnis*

Så kjempeflott for deg. Jeg er litt slaskete og hengete jeg og etter å ha gått ned 8 kilo. Håper å kunne stramme det inn selv.

Du kan jo spørre når du er der alikevel. Skader jo ikke.

Lykke til!!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...