Gå til innhold

Eneste ønsket har i hele verden!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Er å bli normal og frisk, slippe smerte, så jeg kan bo i leiligheten min og fungere normalt, uten at søppla og regningene flyter over fordi jeg ikke har energi til annet enn å ligge i senga. Så kan jeg få meg en liten hund og..kanskje en katt og.. Hadde vært så fint.

Men, det for mye å be om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke for mye å be om. En dag kanskje du klarer det. Du kunne jo ha hjemmehjelp som hjalp deg med det praktiske. Og noen å kontakte når du har det for ille. Noen som kunne avlaste deg med hunden/katten av og til.Litt hjelp så kanskje du kunne bo i egen leilighet uten å måtte være innlagt. Det skulle da gå an. Det viktigste er at en har et nettverk og et støtteapparat rundt seg når en har det for tøfft selv om en bor alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Nei det er ikke for mye å be om. En dag kanskje du klarer det. Du kunne jo ha hjemmehjelp som hjalp deg med det praktiske. Og noen å kontakte når du har det for ille. Noen som kunne avlaste deg med hunden/katten av og til.Litt hjelp så kanskje du kunne bo i egen leilighet uten å måtte være innlagt. Det skulle da gå an. Det viktigste er at en har et nettverk og et støtteapparat rundt seg når en har det for tøfft selv om en bor alene.

Men jeg vil ikke ha det tøft og vondt lenger, jeg vil ha det vekk. Da hadde alt ordna seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Men jeg vil ikke ha det tøft og vondt lenger, jeg vil ha det vekk. Da hadde alt ordna seg.

Nei,det er ikke for mye å be om,men verden er urettferdig.Det blir ikke likelig fordelt,det er helt sikkert. Og det er et tap som er vondt å leve med,og som ihvertfall jeg sørger over. Skulle ønske du kunne fått det du ønsker.Virkelig.Litt trist men varm hilsen fra meg som kjenner meh så godt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få noe, må man gjøre noe. En hund og en katt er ingen redning, snarer tvert imot. Det krever ansvar, og det er en belastning når man selv ikke makter noe.

Jeg anbefaler deg kosttilskudd, trening og å være sosial! Finn på noe, meld deg inn i noe, en forening el. lign. spill MUSIKK, lær deg evt. å spille på et instrument. Det lindrer ALLTID problemer!

Lykke til, uansett hva du velger å gjøre!

og husk- det er ALLTID en eller annen som er steike glad i deg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

for å få noe, må man gjøre noe. En hund og en katt er ingen redning, snarer tvert imot. Det krever ansvar, og det er en belastning når man selv ikke makter noe.

Jeg anbefaler deg kosttilskudd, trening og å være sosial! Finn på noe, meld deg inn i noe, en forening el. lign. spill MUSIKK, lær deg evt. å spille på et instrument. Det lindrer ALLTID problemer!

Lykke til, uansett hva du velger å gjøre!

og husk- det er ALLTID en eller annen som er steike glad i deg.

klem

Jeg spiller piano, jeg trener regelmessig og jeg er sosial! Det hjelper FAEN IKKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller piano, jeg trener regelmessig og jeg er sosial! Det hjelper FAEN IKKE

Vel, det var ikke meningen å være slem, da...

Musikk må du uansett ikke slutte med, det hjelper alltid, enten man vet det eller ikke. Noen problemer kan imidlertid være så store, vet jeg av egen erfaring, at man må gå grundigere til verks. Har du funnet din mening med livet? Gjort det beste ut av deg selv? Tilfredsstilt dine sterkeste behov og ønsker? Innfridd noen av dine drømmer?

Dette hjelper IHVERTFALL.

Det minst lure man kan finne på er å sette seg ned og bare synes synd på seg selv.

Du har bare deg selv.

En gang.

Ikke noe supermario- 3 runder.

Og- livet er så deilig på solsiden, at det er pinadø verd å ta i et krafttak, og LIDE for å oppnå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i katter, men så ble jeg allergisk. Livet føles urettferdig av og til.

Får du noen bra medisner snart? Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...