Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i øyet mitt.

Klarer nesten ikke å åpne det, da gjør det så vondt, har fått noe salve for det, men hjelper lite, renner fra øyet og det gjør vondt hele tiden. Det andre øyet mitt er helt friskt, skal oppsøke lege i morra, men er så bekymret for hva det kan være !

takk for svarene!

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Har du vært i sterk sol i det siste. Da kan det være solblindhet. Da klør det og kjennes ut som det er sand på det.

Mvh

Skrevet

Har du vært i sterk sol i det siste. Da kan det være solblindhet. Da klør det og kjennes ut som det er sand på det.

Mvh

jeg har da ikke vært i skarp sol, vi bor jo i norge, eneste skarpe solen jeg får her er hvis jeg putter hode inni microbølgeovnen.

Kizza1365380506
Skrevet

jeg har da ikke vært i skarp sol, vi bor jo i norge, eneste skarpe solen jeg får her er hvis jeg putter hode inni microbølgeovnen.

hehe, det er vel ikke bare øynene som blir ødelagt da vel. Men du kan faktisk bli solblind både på sjøen og i snøen. Så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...