rekesalat Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Jeg har vondt i øyet mitt. Klarer nesten ikke å åpne det, da gjør det så vondt, har fått noe salve for det, men hjelper lite, renner fra øyet og det gjør vondt hele tiden. Det andre øyet mitt er helt friskt, skal oppsøke lege i morra, men er så bekymret for hva det kan være ! takk for svarene! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har du vært i sterk sol i det siste. Da kan det være solblindhet. Da klør det og kjennes ut som det er sand på det. Mvh 0 Siter
rekesalat Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Har du vært i sterk sol i det siste. Da kan det være solblindhet. Da klør det og kjennes ut som det er sand på det. Mvh jeg har da ikke vært i skarp sol, vi bor jo i norge, eneste skarpe solen jeg får her er hvis jeg putter hode inni microbølgeovnen. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 jeg har da ikke vært i skarp sol, vi bor jo i norge, eneste skarpe solen jeg får her er hvis jeg putter hode inni microbølgeovnen. hehe, det er vel ikke bare øynene som blir ødelagt da vel. Men du kan faktisk bli solblind både på sjøen og i snøen. Så... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.