Gå til innhold

Jobb.....


kikkii

Anbefalte innlegg

Jeg lider av bla. sosialangst, unnvikende personlighetsforstyrrelse og mye depresjoner. Jeg jobber for tiden, men egentlig klarer jeg ikke jobben pga. alle problemene jeg har.

Jeg er så redd og nervøs når jeg er på jobb og tør ikke å snakke med andre mennesker. Har fått vite at jeg må slutte på jobben til sommeren fordi jeg bare er vikar.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke klarer å søke på en ny jobb selv fordi jeg har så mye vanskeligheter for å snakke med andre. Bare det å komme til intervju er altfor skremmende for meg.

Jeg går til behandling for dette. Hva skjer hvis jeg ikke klarer å få meg en jobb selv? Kan jeg bli sykemeldt når jeg ikke er ansatt der jeg er nå lenger? Eller blir jeg arbeidsløs og må gå på arbeidsløs penger? Men jeg klarer ikke å få jobb selv. Så det blir ikke noe bedre av den grunn.

Egentlig så er jeg altfor syk til å jobbe pga. kvalme, hjertebank, doflying hele tiden, nervøsitet og redsel for å snakke med andre folk. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?

Vet ikke om jeg lenger klarer å jobbe mere? Hva skal jeg gjøre? Tusen takk for svar. Dette var mange dumme spørsmål. Unnskyld. Hilsen meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bella bulimi

Du må få tro på deg selv. dette er ikke dumme spørsmål men tværtimot ganske naturlig spørsmål. trenger ikke være psyk for å føle seg usikker. du trenger heller ikke beklage spørsmålene dine for du har like mye rett til å spørre som oss andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd medisiner, trening og terapi??

Ja. jeg har prøvd alt, men blir ikke noe bedre i det hele tatt. Bare værre for hver dag. Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mulighet ?

Du må få tro på deg selv. dette er ikke dumme spørsmål men tværtimot ganske naturlig spørsmål. trenger ikke være psyk for å føle seg usikker. du trenger heller ikke beklage spørsmålene dine for du har like mye rett til å spørre som oss andre

Du har rett til sykepenger mens du er i jobb. Hva med å undersøke om du beholder sykepengene hvis du blir sykemeldt FØR du mister jobben.

Tror ikke jeg ville spurt på trygdekontoret.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett til sykepenger mens du er i jobb. Hva med å undersøke om du beholder sykepengene hvis du blir sykemeldt FØR du mister jobben.

Tror ikke jeg ville spurt på trygdekontoret.

mvh

Hvis du sykmelder deg mens du er i jobb får du sykepenger beregnet ut ifra lønnen din. Disse beholder du selv om vikariatet ditt blir avsluttet mens du er sykmeldt.

Jeg var også vikar, ble sykmeldt 14 dager før kontrakten gikk ut. Får fremdeles sykepenger og det har jeg fått i snart 7 mnd.

Så sykmeld deg før du blir arbeidsledig hvis du er syk. Ellers taper du mye penger.

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...