Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske at noen (lege) kunne fortelle at man kan bli sjuk når man slutter å røyke. Jeg ble så dårlig at jeg ble sjukmeldt pga svimmelhet, kvalme og mange andre plager. Jeg ble deprimert, fikk store humørsvingninger, mistet stemmen osv. Jeg ble så dårlig at jeg trodde jeg skulle dø, rett og slett.Prøvde å lete etter artikler/stoff om dette på nettet, men fant ingenting. Jeg har ikke tatt en sigarett siden den dagen jeg sluttet, mye takket være at jeg ble så sjuk. Skulle allikevel ønske at det ble litt mer åpenhet om dette, slik at man forstår hva som skjer når kroppen avgiftes etter mange års røyking, og at det kan ta uker og mnd. før man er over det. Bare hold ut!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142338-sjuk-da-jeg-sluttet-%C3%A5-r%C3%B8yke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest røykfri

Jeg har ikke hatt abstinenser, trodde jeg inntil jeg leste innlegget ditt :o)

Jeg sluttet 3.januar, 3 MÅNEDER RØYKFRI IMORGEN !!!!, har hatt kjempedårlig humør, stemmen brister innimellom og litt småsvimmel ja.

Lysten på røyk har jeg ikke hatt før den siste måneden nå .....de siste dagene nå har jeg bare tenkt på hvordan i all verden vi skal komme gjennom påsken på hytta UTEN røyk i solveggen ......

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...