Gå til innhold

angst?


epona

Anbefalte innlegg

jeg veit ikke hva som feiler meg...når jeg er med kjæresten min eller er aleine er det akuratt som at jeg får et slags annfall...jeg får vondt i hele kroppen,svetter og begynner å skjelve...jeg stri gråter og prater i vei om at ting er min feil og at jeg ikke burde vært i live og at kjæresten min ikke fortjener meg...dette foregår i alt fra 2 min. til 1 time osv...jeg gikk til BUP 3 ganger eller no i fjor for de på helsestasjonen mente at jeg hadde angst... jeg er så redd for å bli aleine, jeg har blitt mobba siden jeg var 7, og nå er jeg 18... jeg er redd for at folk ikke skal like meg, og jeg føler det at alle prater stygt om meg, og føler meg usynelig...hjemme så er jeg redd for å lage mat oxo, er så redd for å brenne meg... og jeg vil ha hjelp, til å finne ut hvorfor jeg er sånn, når kjæresten min spør meg kan jeg ikke svare, jeg veit rett og slett ikke hva som er feil med meg... så da kommer spm. fra meg: hvorfor gjør jeg slikt? hva feiler det meg? hva kan jeg gjøre? hvordan kan jeg få tak i hjelp? jeg tør ikke å snakke med andre om dette... på forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg synes du skal kontake legen og få en henvisning til psykolog/psykiater. Dessuten kan du jo få medisin som hjelper deg litt nå i overgangen. Det høres utvilsomt ut som angst, panikkangst og sosialangst.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...