Gå til innhold

Vondt i brystvorten!

Anbefalte innlegg

Michaela1365380473
Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp begynt og føle ubehag i det ene brystet mitt. Bare jeg kommer borti det så er det smertefult. Jeg sluttet og amme for ca 2 mnd siden. Når jeg presser på det, så er det nesten som om det kommer ut værk. Har hatt brystbetennelse før og måtte opperere. Har ikke lyst til og måtte gjøre det en gang til.. Er det noen som har opplevd lignende???

Håper på svar!

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Du kan prøve å legge varme omslag på det stedet det gjør vondt. Så kan du forsiktig klemme ut materien. Du kan selvfølgelig også gå til legevakten og få antibiotika.

Mvh

Michaela1365380473
Skrevet

Du kan prøve å legge varme omslag på det stedet det gjør vondt. Så kan du forsiktig klemme ut materien. Du kan selvfølgelig også gå til legevakten og få antibiotika.

Mvh

Takk for tips. Har vært hos legen og fikk fusidin som jeg skulle smøre på...

Så får jeg se hvordan det går... Funker ikke det, så bruker jeg tipset ditt....

Kizza1365380506
Skrevet

Takk for tips. Har vært hos legen og fikk fusidin som jeg skulle smøre på...

Så får jeg se hvordan det går... Funker ikke det, så bruker jeg tipset ditt....

God bedring Michaela.

PS

Du kan bruke varme omslag alikevel. Jeg brukte en varmepute. Tenker over det nå så var jeg veldig plaget, hmmm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...