Gå til innhold

Et slag i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Deep shit

Snakket med legen i dag, asosial er IKKE det samme som antisosial personlighetsforstyrrelse.

Han rådet meg til ikke å gjøre noe som innebar å brenne broer fordi jeg er så ustabil som han sa. Jeg har fått time hos psyk.pol i slutten av mnd.

Et slag i ansiktet å høre at jeg er så syk som jeg tydeligvis må være når han sier det så sterkt.

Det er tydligvis psykiatri som er det rette forumet for meg, så jeg sier takk for meg her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142389-et-slag-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man sliter jo psykisk innimellom når man har det tøfft. I tillegg er det tøfft hvis man har opplevd kriser tidligere som gjør at man kan bli ekstra sårbar når det kommer nye stressende episoder.

Leger er mennesker de også,og har meninger som farges av hvam de er. De har utdanning til å kjenne til ulike lidelser, men det betyr ikke at de eier den "absolutte sannheten".

Jeg tror du har godt av å gå til psykolog og få kaste ball med noen. Da vil det kanskje bli lettere å skille mellom de ulike faktorene som er vanskelig i ditt liv akkurat nå.

Det er jo ikke nødvendigvis sånn at alt er bare hans feil, eller at alt er bare din skyld.

Poenget er vel å skape seg et best mulig liv, basert på de mulighetene man har og den personen man er.

Jeg ønsker deg lykke til med det du står overfor akkurat nå, og at du finner ut av det du sliter med. Håper du får en dyktig psykolog som kan hjelpe deg i å klargjøre ting.

Du er kommet langt bare ved å søke hjelp for å finne ut av ting.

Ingen mennesker er perfekte, og ingen eier sannheten. Man må bare gjøre det beste ut av det!

Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142389-et-slag-i-ansiktet/#findComment-897554
Del på andre sider

Gjest Deep shit

Man sliter jo psykisk innimellom når man har det tøfft. I tillegg er det tøfft hvis man har opplevd kriser tidligere som gjør at man kan bli ekstra sårbar når det kommer nye stressende episoder.

Leger er mennesker de også,og har meninger som farges av hvam de er. De har utdanning til å kjenne til ulike lidelser, men det betyr ikke at de eier den "absolutte sannheten".

Jeg tror du har godt av å gå til psykolog og få kaste ball med noen. Da vil det kanskje bli lettere å skille mellom de ulike faktorene som er vanskelig i ditt liv akkurat nå.

Det er jo ikke nødvendigvis sånn at alt er bare hans feil, eller at alt er bare din skyld.

Poenget er vel å skape seg et best mulig liv, basert på de mulighetene man har og den personen man er.

Jeg ønsker deg lykke til med det du står overfor akkurat nå, og at du finner ut av det du sliter med. Håper du får en dyktig psykolog som kan hjelpe deg i å klargjøre ting.

Du er kommet langt bare ved å søke hjelp for å finne ut av ting.

Ingen mennesker er perfekte, og ingen eier sannheten. Man må bare gjøre det beste ut av det!

Ønsker deg alt godt.

Mange takk for reflekterte svar og for lykkeønskning. Får ta en dag ad gangen. Har begravet smerten under jorda og tatt på meg igjen maska til jeg kommer til fagperson, må dette for å overleve. Måtte ha ungene med meg i bilen i helga for å være sikker på å unngå å kjøre i nærmeste fjellvegg da jeg drog for å besøke søsteren min (godt og vel 20 mil).

Kan ikke la masken falle og smerten komme til syne uten at noen er der for å fange meg opp når jeg synker. Har sagt fra både til sjefen, til søs og til mannen min og bedt dem respektere dette. Det gjør de.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142389-et-slag-i-ansiktet/#findComment-899518
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...