Gjest kaarlae Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Er en del plaget med kløe på leggene. Kan liksom klø og klø om jeg først begynner å klø. Har sluttet å barbere de fordi kløen bare blir enda verre om jeg gjør det. Blir også veldig rød og får værkende svie om jeg barberer de. Hva kan dette skyldes? Er det noe jeg kan gjøre mot dette? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Tørr og sensibel hud? Prøv en meget gog bodylotion for tørr hud. Det at du blir rød etter barbering, kan skyldes selve barberbladet. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Enig med Rusle, det er nok tørr og sensibel hud. Kjøp en god fuktighetskrem på apoteket. Jeg sverger til Vichy, feit men trekker utrolig godt inn i huden. Er dyr men varer enn uendelighet. Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg er sånn om vinteren. Det hjelper litt å bruke sensitive vaskemiddel og droppe skyllemiddel helt. Men det eneste som virkelig fungerer er Aderma "epitelie" (eller noe sånt) fra apoteket. Trenger faktisk bare smøre ca 1 gang i uka etterhvert, og kløen holder seg borte. Jeg har prøvd stort sett alt av fuktighetskremer/fete kremer osv osv mot dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.