Gå til innhold

Er så lei,så lei......


Gjest browneyed girl

Anbefalte innlegg

Gjest browneyed girl

Sitter her hjemme og bare tenker....!!har så lyst til å hyle og gråte ut,men vil ikke vise det for de andre som er hjemme i kveld.sliter sånn og føler at alt og alle er i mot meg.....har ofte tanker om å bare død....og få slippe å ha denne smerten dag ut og dag inn...!!!føler at verden skal få slippe å ha en sånn som meg.Har prøvd å ta livet av meg i forrige uke og havnet da på sykehus i noen dager.......!!!!vil vel egentlig ikke død,men bare "dope" meg ned......på en eller annen måte.....bare får å forsvinne en liten stund...!!!vil vekk fra alt......hvorfor kan jeg ikke bare være normal og lykkelig...??er redd for meg selv og hva fremtiden vil bringe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der du er nå før jul, så jeg vet hvordan du har det---eller litt av følelsen, for alle føler forskjellig. Håper du har noen rundt deg som kan ta vare på deg nå. Håper du kan skrive litt inn her og si hvordan det går også.

Gode klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du..

Skjønner hvordan du har det, utrolig godt. Been there, done that. Men- du viser livsglede! Og den skal du ta tak i, bevisstgjøre, og finne ut hva du konkret kan gjøre for deg selv, med deg selv. Gjør noe- oppfyll en drøm, et ønske, eller bare følg en sti du ønsker å følge, uansett hva de andre sier eller mener.

Det å vise selvstendighet styrker deg, også troen på deg selv. Jeg anbefaler livet på det varmeste, for når sola skinner, finnes det ikke noe bedre enn å leve!! Livet kan være en sann nytelse, bare man tilrettelegger for det.

Bryt ut fra det som plager deg, skyv det fra deg, og finn fram det som gjør deg glad og fornøyd.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Akk ja. Livet er tøfft til tider. Men bak skyen er himlen veldig blå. Vi har hatt det mer eller mindre som deg mange her inne. Noen av oss er blitt bedre og noen er der fortsatt.

Vil bare sende en sympatiklem til deg selv om det er dagen derpå.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du føler deg!

Sender deg

Hei.....

Skjønner hvordan det er ja,har det slik ofte selv for tiden.

Hva med å bli innlagt for en liten stund for å samle krefter litt?

Komme bort fra å sitte hjemme og være redd for¨å sitte alene med tankene og følelsene.

Etter som jeg forstår, så vil du ikke prate med de som er rundt deg om problemene.

Da kan det være godt å komme seg på et sted hvor du kan la følelser og alt komme uten at du trenger å være redd for noe.

Du får en liten pause fra hverdagen på en måte.

Håper tingene snur seg for deg veldig snart

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...