Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd med deg? Nå er du jo bare et flatt skinn uten konsistens, form og farge?!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Omtal aldri min kjære på den måten !!!! :-)

Fra spøk til alvor: Han er vel drittlei, han som de fleste gamle dolere. Blir ikke samme fresen lenger for min del heller.

Skrevet

Fra spøk til alvor: Han er vel drittlei, han som de fleste gamle dolere. Blir ikke samme fresen lenger for min del heller.

Ja jeg elsker også andor.

Derfor trenger han litt opprusking her nå.

Skrevet

Ja jeg elsker også andor.

Derfor trenger han litt opprusking her nå.

Andor er kongen ja, ingen tvil om den saken :-)

Skrevet

Om du er så drittlei, hvorfor gidder du å kaste bort tida di her da? *bare nysgjerrig*

Skrevet

Om du er så drittlei, hvorfor gidder du å kaste bort tida di her da? *bare nysgjerrig*

Godt spørsmål :-)

Tilbringer ikke så mye tid her lenger heller. Ikke som før. Det jeg mente var at jeg har ikke samme futten lenger, og jeg syntes det er mye av det samme om igjen og om igjen.

Men jøss, klager ikke jeg. Bare logger av - verre er det ikke.

Annonse

Skrevet

Godt spørsmål :-)

Tilbringer ikke så mye tid her lenger heller. Ikke som før. Det jeg mente var at jeg har ikke samme futten lenger, og jeg syntes det er mye av det samme om igjen og om igjen.

Men jøss, klager ikke jeg. Bare logger av - verre er det ikke.

Tror det har mer med deg selv å gjøre, enn med DOL. Man passerer vel ulike faser i sitt Internett-liv.

Skrevet

Tror det har mer med deg selv å gjøre, enn med DOL. Man passerer vel ulike faser i sitt Internett-liv.

Noe sånt :-)

God påske.

Skrevet

Noe sånt :-)

God påske.

En riktig god påske til deg også, både med og uten DOL ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...