Gå til innhold

Til Funtex


Gjest Madde

Anbefalte innlegg

Hei, funtex!

Jeg så ditt svar til Carolina, og la merke til at vi er like gamle.

Kunne godt tenke meg å høre litt mer om deg. Hvordan har du det nå?

Jeg har ikke sett mer til deg her inne. Går det bra?

Jeg er også 26 og har hatt Bulimi i 8 år. Jeg går nå til behandling på Skillebekk Gestaltsenter. Rikstrygdeverket anser denne formen for behandling som "alternativ", og dekker derfor ingenting. Jeg må stå for alle utgifter selv, men det er verdt det...

Føler meg mye bedre etter at jeg begynte der, selv om jeg har mine tunge stunder...

Håper du har det bra :o)

Lykke til på Modum!!

Sommerklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg har vært i Hellas på ferie siden 29. juli, så derfor har jeg ikke vært innom her før i dag. Håper du ser svaret selv om det kommer litt sent. I morgen er det dessverre tilbake på jobb, men nå er det bare en uke igjen før jeg drar til Modum. Likevel tror jeg dette kommer til å bli verdens lengste uke, og jeg skulle ønske jeg kunne reist i dag. Jeg har det ikke helt bra om dagen, noe som selvfølgelig også går ut over mine omgivelser (spesielt samboer og mamma), og jeg vil komme vekk fra de slik at de slipper å se hele tiden hvordan det står til med meg. Jeg klarer ikke å bli bedre, bare verre, og det er så fælt å se bekymringen hos de rundt meg, og at jeg bare skuffer dem hele tiden. Stakkars dem! Ja, ja, nok syting i dag, - hvordan står det til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg har vært i Hellas på ferie siden 29. juli, så derfor har jeg ikke vært innom her før i dag. Håper du ser svaret selv om det kommer litt sent. I morgen er det dessverre tilbake på jobb, men nå er det bare en uke igjen før jeg drar til Modum. Likevel tror jeg dette kommer til å bli verdens lengste uke, og jeg skulle ønske jeg kunne reist i dag. Jeg har det ikke helt bra om dagen, noe som selvfølgelig også går ut over mine omgivelser (spesielt samboer og mamma), og jeg vil komme vekk fra de slik at de slipper å se hele tiden hvordan det står til med meg. Jeg klarer ikke å bli bedre, bare verre, og det er så fælt å se bekymringen hos de rundt meg, og at jeg bare skuffer dem hele tiden. Stakkars dem! Ja, ja, nok syting i dag, - hvordan står det til med deg da?

Heisann!

Takk for at du svarte på innlegget mitt :-)

1 uke i Helleas - hørtes deilig ut...

Jeg har ikke hatt ferie ennå. Jeg ble sykemeldt i Juni fordi jeg var så utslitt. Da hadde jeg fortalt samboeren min at jeg hadde bulimi, og endelig tatt mot til meg for å be om hjelp. Jeg var så redd for at han skulle tro jeg var gal eller noe, men han tok det kjempefint!

Nå går jeg til behandling på Skillebekk Gestaltsenter og føler meg mye bedre. Jeg har fortsatt mine dager, men d er liksom betryggende å vite at jeg har "lov" til å være sliten. At jeg ikke trenger å skjule det hele tiden.

Jeg kjenner følelsen din likevel, for jeg vil ikke belaste ham med problemene mine. Føler at han alltid er blid og omsorgsfull, mens jeg selv er kjempeego når jeg har dårlige dager. Da orker jeg ikke engang å late som om jeg er blid. Jeg blir så deprimert av å ha det sånn, men trøster meg med at det forhåpentligvis er forbigående. Noe jeg må gjennom for å bli bedre..

Nå høres det ut som om alt bare er trist og leit, og det er det jo ikke. Jeg har faktisk hatt en ganske god sommer - til tross for at jeg bare har vært her i Oslo.

Jeg håper behandlingen din blir vellykket. Selv om du føler at den siste uken blir lang, vil den snart være over..

Jeg ønsker deg lykke til!!!

Jeg vet ikke om du kommer til å ha tilgang til forumet her mens du er på Modum, kanskje det blir så mye å tenke på at du ikke orker heller, men hvis du vil hadde det vært koselig å høre hvordan det går med deg..

Jeg er inne her og leser nesten hver dag.

Lykkeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Hei:-)

Jeg har vært i Hellas på ferie siden 29. juli, så derfor har jeg ikke vært innom her før i dag. Håper du ser svaret selv om det kommer litt sent. I morgen er det dessverre tilbake på jobb, men nå er det bare en uke igjen før jeg drar til Modum. Likevel tror jeg dette kommer til å bli verdens lengste uke, og jeg skulle ønske jeg kunne reist i dag. Jeg har det ikke helt bra om dagen, noe som selvfølgelig også går ut over mine omgivelser (spesielt samboer og mamma), og jeg vil komme vekk fra de slik at de slipper å se hele tiden hvordan det står til med meg. Jeg klarer ikke å bli bedre, bare verre, og det er så fælt å se bekymringen hos de rundt meg, og at jeg bare skuffer dem hele tiden. Stakkars dem! Ja, ja, nok syting i dag, - hvordan står det til med deg da?

Kjære funtex ! Ønsker deg et fint og positivt opphold på Modum, og lykke til i ditt videre arbeide for å komme ut av sf- en!

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...