Gå til innhold

Silikon eller saltvann

Anbefalte innlegg

Gjest Linda32
Skrevet

Hei

Jeg har som mange andre her i mange år lengtet etter større bryster. Kan huske helt tilbake i tenårene at jeg ønsket at de skulle bli store over natten, men merkelig nok er ikke mine bønner blitt hørt

ennå! :-)

Har vært veldig i tvil om det å operere er det jeg vil. Tenker mye på alt som kan gå galt, samt synes jeg at jeg burde være fornøyd med kroppen min slik den er... Og den ER helt ok. Jeg er høy og noenlunde slank, utseendet er helt ok og det er i grunnen bare brystene som mangler. Jeg fyller ikke opp en A-cup engang...

Har to barn, og skal ikke ha fler, så sånn sett er vel dette et greit tidspunkt å operere.

Tenker litt på at man må jo gjennom operasjonen igjen, er 32 år, så antagelig må jeg vel gjøre det minst èn gang til. Det synes jeg er negativt. Samtidig kan de ha funnet opp noe mye bedre når jeg evt. må operere igjen tenker jeg...

Til slutt er jeg i tvil om hvilke innlegg jeg skal velge. Er det mulig å velge saltvann som er ru på overflaten? Jeg har forstått det slik at da er det mindre sjanse for at man får kapsler. Men jeg har ikke funnet at saltvannsinnlegg har en slik overflate.

Er skeptisk til silikon fordi man ikke så lett merker at de lekker. Det at det kun kan sees på mammografi eller ultralyd er ikke beroligende nok for meg. Samtidig vet jeg at de veldig sjelden lekker.

Skvulper virkelig saltvannsinnlegg?... Noen som har operert inn saltvann og er fornøyd med de?

Mannen min synes brystene min er helt strålende slik de er, så det er litt merkelig at jeg faktisk bare gjør dette for min egen del. Er ikke det å være veldig forfengelig? Men vil jo bare ha en B-cup og føle meg litt mer feminin...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...