Gå til innhold

sexterapi-mot sin vilje


Gjest hemmelig 2

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig 2

Jeg har vært utsatt for grov voldtekt,og har blitt henvist til psykiater.

Den første timen gikk bra,for da satt en kvinnelig pleier ved siden av meg.Behandleren satt i høvelig avstand til oss.

Neste gang kunne jeg ikke få noen med meg.Han satt seg ved siden av meg og stakk handa si på innsiden av buksen foran,og så på meg uten å si noe.

Jeg ble så sjokkert.Klarte ikke å få frem et ord.Han holdt hele handa si der.Jeg så da stygt på ham,og tok straks handa si vekk,og sa at han var

spesialist i kognitiv og sexterapi(hans ord,og jeg måtte lære meg å vise trygghet.Jeg var sjokkert.

Jeg avsluttet samtalen der og da.

Overreagerte jeg eller hadde dere reagert slikt?

Hvor kan jeg da henvende meg når jeg ikke har tillitt til ham lenger som psykiater,jeg treng jo hjelp og ventelisten er lang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym leser

Nei, du overreagerte ikke. Slikt skal ikke forekomme i 2. terapitime.

Jeg ville meldt ifra om dette, og skiftet terapeut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicksie

Slikt er totalt uforenlig med all profesjonalitet og yrkesetikk!

Godt du skrev her, håper NHD kan svare deg også, for slikt bør rapporteres videre. Du overreagerte absolutt IKKE! Terapeuten her har gjort seg nytte av den tillit vi naturlig setter til en som skal være ekspert på området. Og i tillegg er man i en ekstra sårbar situasjon når man kommer der ny som pasient. Ønsker deg all mulig lykke til videre! Du er tøff som gikk! Og bytt behandler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... nå ble jeg kvalm, at et menneske som jobber innenfor psykriatrien kan få seg til å gjøre noe slik...

Gå direkte til politiet og anmeld dette NÅ... ikke vent...

Det han gjorde mot deg har ingenting med terapi ¨å gjøre...

Huff... får tårer i øya, føler med deg virkeligt...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...