Gå til innhold

Kan du lese dette Dr.Salvesen

Anbefalte innlegg

novemberjente

Jeg refererer til innlegget mitt: Hodepine over lengre tid.

Du stillte noen spørsmål til dette innlegget, og her har jeg prøvd å svare på de: Når jeg først for denne sterke hodepinen, varer det gjerne i et noen timer, fra jeg kjenner at det begynner til det er over. Men dette varierer noe. familien tror farmor hadde migrene når hun levde. Er ikke dette migrene, hva kan det være; problemer med musklene? Dette forstyrrer utdannelsen min o.s.v, så det hadde ihvertfall vært kjekkt med smertestillende som fungerer. Hvor vil du anbefale meg å hendvende meg? På forhånd tusen takk for din oppmerksomhet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14254-kan-du-lese-dette-drsalvesen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære novemberjente !

Jeg tror vel at dette meget vel kan være migrene. Jeg tror du burde konsultere enten en allmennlege med interesse for migrene / hodepine (de finnes, i Oslo har du f.eks. migreneklinikken på Sjølyst Medisinske Senter), eventuelt en nevrolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...