Farbror Melker Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 I det siste har jeg hatt en del blod i avforingen. Jeg har ikke vondt i magen og det gjor ikke vondt nar jeg gar pa do, men det kommer sa mye blod at vannet i do farges rodt. Papiret blir selvfolgelig ogsa sterkt farget av mer blod enn avforing. Jeg er ute pa reisefot, men vet ikke om det har noe a si. Jeg har jo ikke vondt, det er bare bekymringsverdig a se sa mye blod... Noen som har opplevd lignenede eller vet hva det kan komme av? Svar mottas med stor takk! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det er mest sannsynlig hemorrider. Det er ikke farlig men du må få sjekket blodprosenten når du kommer hjem. Men husk at blod alltid ser mer ut enn det er og spesielt når det blir blandet ut i vann. Blodet er rødt ikke sant! Da kommer det iallefall ikke fra oppe i tarmen. Det går nok bra skal du se. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.