Gå til innhold

Hypomani?


Soria

Anbefalte innlegg

Jeg trenger aktivitet og folk hele tiden. Blir kjempeurolig når jeg må være alene hjemme og det ikke er aktivitet på nettet slik at jeg får skravle der. Er utålmodig og kjeder meg i gruppa jeg er med i fordi jeg må sitte og høre på andre og ikke får pratet selv. Ellers pleier jeg å bli engasjert, men nå har jeg problemer med å sitte der så lenge gruppa varer. Trenger å prate mye. Blir i kjempehumør når det skjer mye. Blir i dårlig humør når det skjer lite eller andre skal ha all oppmerksomheten. Er mer nærtagende enn vanlig. Klar til å kutte ut venner for alltid om de kommer med en sur kommentar til meg. Finner ut at jeg ikke trenger dem. Er med på alt jeg kan utenfor huset, og skravler på nettet resten av dagen etter at jeg er kommet hjem. Blir gal av sånne stille dager som det er nå. Og gruer meg grusomt til (resten) av påsken. Har valdig lyst til å bruke penger selv om jeg ikke har råd. Har begynt å tære på sparepengene. Kjøper masse sjokolade selv om jeg spsier sånt bare en gang i uka. Har det bra når jeg får oppmerksomhet hele tiden. Tenker på å få meg jobb etter 12 år som ufør. Strikker første genseren på et halvt år, men planlegger å begynne å strikke på bestilling. Låner og kjøper bøker og filmer, men klarer ikke å sitte og konsentrere meg.

Har våknet tidlig i lange tider, men etter at jeg fikk samlet dagsdosen på seroquel om kvelden sover jeg godt hele natten. Har til gjengjeld begynt å drøye kveldene utover natta. Er veldig ustabil.

Har nettopp tatt en stesolid for å roe ned.

Det er sikkert mer, men dette er det jeg kom på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver. Har hatt det sånn etter en manisk episode. Tror det var hypomani.

Pass på å få sove og ikke bruk opp alle pengene dine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...