Gå til innhold

Kombinere Nutramigen og Morsmelk - trenger råd

Anbefalte innlegg

Oktobermamma1365380484

Hei, Jeg har en 51/2mnd. gammel sønn som jeg har fullammet til nå. Jeg føler at ammingen begynner å bli masete da jeg må jobbe mye med å holde produksjonen i gang. Jeg pumper og gir han melken for å holde ovesikt og kontroll over det han spiser. Begynte å gi han litt grøt for ca. 4 uker siden, men han har ikke vært veldig interessert. Ga han MME (NAN) i helgen som tillegg men han reagerte med elveblest (har hatt mistanke om at han har melkeallergi).

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg gi han en blanding av MM og Nutrimigen så lenge det går eller skal jeg gå over helt til Nutramigen eller skal jeg på "død og liv" pumpe meg

Trenger råd....

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har en sønn som er 5 1/2 mnd, og som jeg har fullammet helt til jeg tok blodprøve og prikktest på ham og det viste seg at han har melke- og eggallergi. Han har kastet mye opp, og vært ille plaget av eksem, så jeg har i månedsvis vært på diett uten egg og melk for sikkerhetsskyld. Jeg fikk beskjed om å slutte å amme fordi de viktigste antistioffene i morsmelken er borte når banra er 5-6 måneder, Nå er det viktigere å få i ham føde som han tåler! Du trenger derfor ikke stresse med å amme i tillegg til Nutramigen - du har gjort jobben frem til den alderen barnet trenger melken din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...