Gjest ikke pent Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg slanket av meg all overvekta, veier nå det jeg skal i forhold til høyde, og kroppen min ser normal ut. Jeg tok av tilsammen 30 kilo. Jeg søkte legen om å få fjernet løshud rundt magen, og han henviste meg til offentlig sykehus. Der sa kirurgen at jeg kunne ikke få operasjonen dekket ved offentlig sykehus fordi jeg hadde ikke "fettforkle", som han kallte det. Magen min ser ut som en vassen pudding, men jeg har ikke råd til de 30 000 det koster å få fjernet løshuden. Jaja, man kan vel ikke forvente å få alt fra det offentlige, men leit syns jeg det er lell. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan du ikke kontakte en psykolog eller noe og få en rapport på at det svekker din psyke at du har dette? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/#findComment-898351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke pent Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan du ikke kontakte en psykolog eller noe og få en rapport på at det svekker din psyke at du har dette? Mvh Jeg kunne kanskje det, men jeg orker ikke dette offentlige intrikate greiene. De motarbeider en så en ikke orker noen ting. Jeg hadde virkelig problemer da jeg var overvektig, og nå føler jeg meg skvalpete og stygg. Til sommeren vet jeg ikke om jeg vil gå andre steder enn min egen hage med dette mageskinnet som henger der... Det er vel skrekkelige ventetider på psykolog? Nei, jeg orker ikke det. Jeg skal spare 1000 kroner pr. mnd på min høyrentekonto, så kan jeg betale selv for operasjonen når sparemidlene mine dekker det. Du kizza, jeg må bare berømme deg! Jeg ser du er på mange fora her på DOL, og du svarer, støtter og oppmuntrer andre mennesker så det er en fryd. Slike mennesker som deg er det virkelig godt å ha! DEN fortjente du:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/#findComment-898372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kunne kanskje det, men jeg orker ikke dette offentlige intrikate greiene. De motarbeider en så en ikke orker noen ting. Jeg hadde virkelig problemer da jeg var overvektig, og nå føler jeg meg skvalpete og stygg. Til sommeren vet jeg ikke om jeg vil gå andre steder enn min egen hage med dette mageskinnet som henger der... Det er vel skrekkelige ventetider på psykolog? Nei, jeg orker ikke det. Jeg skal spare 1000 kroner pr. mnd på min høyrentekonto, så kan jeg betale selv for operasjonen når sparemidlene mine dekker det. Du kizza, jeg må bare berømme deg! Jeg ser du er på mange fora her på DOL, og du svarer, støtter og oppmuntrer andre mennesker så det er en fryd. Slike mennesker som deg er det virkelig godt å ha! DEN fortjente du:-) Tusen takk skal du ha. Det var kjekt å høre. Jeg skulle ønske det var lettere for mennesker som ønsket plastisk operasjon, nå mener jeg de som virkelig trenger det. Men det er vel engentlig så veldig mange. Lykke til med sparingen! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/#findComment-898624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preludia Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tusen takk skal du ha. Det var kjekt å høre. Jeg skulle ønske det var lettere for mennesker som ønsket plastisk operasjon, nå mener jeg de som virkelig trenger det. Men det er vel engentlig så veldig mange. Lykke til med sparingen! ) Heldige du, som ikke har fettforkle.. Det har jeg, og jeg skal si det er stor forskjell fra å ha skvulpete mage! Det går nemlig an å trene vekk en skvulpete mage, men det er klart- det tar tid! Værre er det for meg og mange andre som har fettforkle, og som får operere. Det er nemlig ikke noe å egentlig stå etter, og jeg skulle ØNSKE at jeg kunne trene vekk magen istedenfor å operere. Så- jeg sier: heldige du! (jeg fikk innvilget operasjon nesten før jeg fikk av meg buksa.. har gått ned 47 kilo på halvannet år) Uansett- vit at magen din blir MYYE penere ved at du trener den opp. Ta solarium samtidig, så får du enda bedre selvtillit, det har jeg gjort. Det hjelper faktisk litt. Ellers- håper jeg du klarer å trene deg opp, tenk så deilig det kunne bli da! gode ønsker for deg videre fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/#findComment-900785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Heldige du, som ikke har fettforkle.. Det har jeg, og jeg skal si det er stor forskjell fra å ha skvulpete mage! Det går nemlig an å trene vekk en skvulpete mage, men det er klart- det tar tid! Værre er det for meg og mange andre som har fettforkle, og som får operere. Det er nemlig ikke noe å egentlig stå etter, og jeg skulle ØNSKE at jeg kunne trene vekk magen istedenfor å operere. Så- jeg sier: heldige du! (jeg fikk innvilget operasjon nesten før jeg fikk av meg buksa.. har gått ned 47 kilo på halvannet år) Uansett- vit at magen din blir MYYE penere ved at du trener den opp. Ta solarium samtidig, så får du enda bedre selvtillit, det har jeg gjort. Det hjelper faktisk litt. Ellers- håper jeg du klarer å trene deg opp, tenk så deilig det kunne bli da! gode ønsker for deg videre fra Ja, vær du sikker. Jeg vet at jeg er heldig. Priser meg faktisk heldig når jeg ser hva andre strir med både av det ene og det andre. Det med å ta solarium var lurt, takk for det tipset. Gikk du ned så mange kilo helt av deg selv? 47 kilo det er mye. Jeg la på meg 30 kilo på ett halvt år. Men pytt det går greit. Liker meg selv mye bedre nå når jeg er blitt vant med det. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/#findComment-901061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preludia Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ja, vær du sikker. Jeg vet at jeg er heldig. Priser meg faktisk heldig når jeg ser hva andre strir med både av det ene og det andre. Det med å ta solarium var lurt, takk for det tipset. Gikk du ned så mange kilo helt av deg selv? 47 kilo det er mye. Jeg la på meg 30 kilo på ett halvt år. Men pytt det går greit. Liker meg selv mye bedre nå når jeg er blitt vant med det. Mvh Jeg gikk ned 47 kilo helt av meg selv, ja. La om kostholdet, og balanserte mitt indre system- har hørt på kroppen min i to år nå, og latt den få det den vil ha. Jeg raste ned 22 kilo på de to første månedene... helt vanvittig, og behagelig må du tro! Det er utrolig godt å være til nå, men sliter litt med senvirkninger av så hurtig vektreduksjon (tendenser til bulimi og "fantomsmerter" i form av at jeg føler meg feit..) Jeg skal operere 4. juni. Gruer meg litt, men håper resultatet får tårene mine til å slutte å trille så ofte, og at jeg tør å elske igjen uten å miste selvfølelsen.. 3 mnd etter denne operasjonen skal jeg ha samme operasjon på lårene. (hudfjerning samt fettsuging). Skal søke om å få innvilget denne operasjonen også, fordi det også plager meg utrolig mye. Men- jeg svømmer, tar badstu, koser meg i varmt boblebad, jogger, tar solarium og spiller mye musikk (spiller selv). Dette hjelper meg til den daglige selvfølelsen. Vil du kan vi godt skrive sammen- epostadressa mi er [email protected] Jeg bare elsker å hjelpe andre på samme vis som jeg har hjulpet meg selv. beste hilsen Prel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142572-s%C3%A5-leit/#findComment-915174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.