Gå til innhold

DE JÆVLENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

FORBANNANDE JÆVLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her er en jente seg selv, en jente i godt humør, og for andre gang blir hun spurt om hun har tatt dop?!?!?!?

FYFAEN.

Jeg hadde drukket to bokser battery og drukket en kaffe og var gira og happy, fordi jeg prøvde å bli manisk. For hvis jeg er manisk depressiv, så vil jeg da for faen oppleve å være manisk?!!!

Men neida, "har du vært på fest? har du tatt noe?"

Jeg ble hylende rasende, kastet ting rundt og hyyyyyyylte som faen, faen som de kjefta, og faen som om jeg bryr meg!

De kan dra til helvete! Fra nå av skal jeg ikke ha en dritt med dette distriktspsykiatriske senteret å gjøre! Det er bare noe dritt hele plassen! JÆVLA DRITT!!!!!!

I morgen henter jeg sakene mine og vender ALDRI tilbake. Bare for å få lese journalen min, skal lese ALT de har våget å skrive om meg!

JÆVLER!!!!!!!!!!!!!

Er faen ikke lov å være seg selv uten å bli spurt om man går på dop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære søte trrrish, nå må du roe deg ned. Så tenker du over hvorfor de tror dette om deg. Jeg tror på deg, men det er fordi jeg kun kjenner deg her gjennom forum. Men jeg tenker ofte på deg. Sov på dette, tenk over hva som skjedde og om du vil være manisk, egentlig og så kan du avgjøre om du skal stikke.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo ruset eller "dopet" på koffein også. Og hvis du er manisk i tillegg kan man vel fort se litt rusa ut hvis du heller i deg masse koffein?

For det var vel det som var meningen.. å ruse seg. Fordi om koffein ikke går under det vi prater om som "narkotika" er det fremdeles en stimulant, på samme måte som sterkere rusmidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er rasende!

Men alle som jobber på sentret kan umulig være idioter?

Og kanskje angrer vedkommende, som spurte om du hadde tatt noe, på spørsmålet nå i ettertid?

Kan du ikke dra opp og snakke med dem? Forklar dem hvor såra du ble. Kanskje lærer de noe av det?

Dumt å helt kutte forbindelsen med stedet hvis du tidligere har fått god hjelp der.

Ha ei GOD PÅSKE, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...