Gå til innhold

I.G. Jeg blir alenemor!!


Krizzy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå 15 uker på vei og singel!

Det jeg lurer på er en oversikt over hva vi (barnet mitt og jeg) har krav på fra trygdeetaten...

Anbefaler du kanskje et møte med en saksbehandler på trygdekontoret? Er de flinke til å fortelle om alle rettighetene mine?

Veldig takknemlig for svar!

Hilsen Krizzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Hvir flinke saksbehandlerne er til å orientere om rettigheter varierer selvsagt, men normalt så får du bra informasjon ved å snakke med en som har greie på ytelser til enslige forsørgere.

Det de noen ganger glemmer, er overgangsstønad inntil 2 mndr før termin samt ekstra småbarnstillegg til enslig forsørger med full overgangsstønad når barnet er mellom 0 og 1 år.

Oversikt over aktuelle ytelser finner du her:

http://trygdehjelpen.no/diverse/enslig.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...