Gå til innhold

Jeg klarte det!! Men det er noe jeg lurer på...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter å ha røykt i mange år tok jeg min siste røyk nå sist nyttårsaften. Skal ikke si at det bare har vært lett, men jeg har klart meg uten en eneste sigarett! Har også begynnt å trimme litt og føler absolutt at det betaler seg med bedre form etc etc. Har imidlertid et spørsmål: Etter at jeg sluttet å røyke har jeg vært "plaget" med blødninger i nesen. Ikke slik at jeg blør neseblod, men på den måten at jeg "snyter" det ut hvis du skjønner hva jeg mener..? Har hørt at dette kan komme av at mine slimhinner driver å "reparerer" seg etter røykingen min.. Er det slik? Er også plaget av vond smak i munnen. Pusser godt og bruker munnskyllevann, men det hjelper liksom ikke.. Er dette noe som kan "føres" tilbake til min røykeslutt?

Fortsetter under...

Gjest rhino

Sluttet et par uker etter deg,etter å ha røyka i mange år.

Kjenner ikke igjen det med å blø,men vond\merkelig smak i munnen har jeg hatt.

Ellers trodde jeg at maten skulle smake bedre etter å ha slutta,merker ingen forskjell(kan kanskje skyldes at jeg alltid har vært et uforbederlig matvrak?),dette har jeg nå fått vite at gjelder bare halvparten.

Har vært lettere å slutte enn jeg frykta,dog har jeg økt nærmere fem kilo i vekt(

Sluttet et par uker etter deg,etter å ha røyka i mange år.

Kjenner ikke igjen det med å blø,men vond\merkelig smak i munnen har jeg hatt.

Ellers trodde jeg at maten skulle smake bedre etter å ha slutta,merker ingen forskjell(kan kanskje skyldes at jeg alltid har vært et uforbederlig matvrak?),dette har jeg nå fått vite at gjelder bare halvparten.

Har vært lettere å slutte enn jeg frykta,dog har jeg økt nærmere fem kilo i vekt(

Hva gjorde du med smaken i munnen da? Ble den bare borte etter hvert?

Den er der fortsatt i varierende grad.Aner ikke hva som kan hjelpe:-(

Samme her... Har prøvd aalt mulig fra tyggis til munnskyllevann.. Det hjelper bare en kort periode. Hvorfor er det ikke noen av legene her som har svart på dette monn tro..?

• 4 uker senere...

Hei, jeg har faktisk og vært plaget av neseblod etter at jeg slutta og røyke. Tenkte ikke over at det kunne være det.

Har ikke hatt vond smak i munnen, annet enn det som er naturlig. Det kan jo rett og slett bare være at du har fått bedre smakssans? tannstein o.l du legger merke til nå?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...