Gå til innhold

hvordan holde ut?


Gjest orker snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest orker snart ikke mer

Avtalen med psykiateren i dag ble avlyst på grunn av ta noe kom i veien. Nå er det hele 8 dager til neste avtale. Hvordan skal jeg holde ut?

jeg er så lei av dette livet...

Hvordan takler man at avtaler blir avlyst, når man trenger den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orker snart ikke mer

Svaret er enkelt - selv om det er vanskelig : Man bestemmer seg for å holde ut...

Det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere sagt enn gjort.

Hva er alternativet?

Mener ikke å bagatellisere din smerte, men slike skuffelser er dessverre en del av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å dele de 8 dagene opp i mindre deler. Ha en plan for f.eks ett døgn, og så finne på en annen plan da.

Har du noe som kan avlede deg? Morsom film, trist bok? Noe som gir en pause - trimtur osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest båtis

Jeg "føler med deg".. Min behandler er sykemeldt, har vært borte i åtte uker, og blir borte i åtte uker til. Fire måneder uten ankerfestet mitt....

Men det må jo gå på et vis. Forsøker å aktivisere meg mest mulig på alle kanter nå, så tiden skal gå fort!

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cerruti 1881

Prøve å dele de 8 dagene opp i mindre deler. Ha en plan for f.eks ett døgn, og så finne på en annen plan da.

Har du noe som kan avlede deg? Morsom film, trist bok? Noe som gir en pause - trimtur osv

Føler virkelig med deg... Har opplevd det mer enn en gang. Der og da raser verden sammen. Du må prøve å glemme timen du skulle hatt, og begynne å planlegge, se frem mot neste time. Snart er dagen for ny time skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...