Gå til innhold

takk for svar + litt videre

Anbefalte innlegg

Takk for svar alle sammen :-) Det var godt å høre at dere har lest det jeg har skrevet og at noen av dere kanskje har fått noe ut av det?

Jeg ble skrevet ut av psykehuset på fredag og har derfor svært begrenset internettilgang nå.

Som jeg skrev i konklusjonen min på fredag, så var jeg usikker på hvordan disse teknikkene jeg hadde lært ville fungere når jeg kom hjem. Jeg mener, vi hadde jo ikke tatt for oss alle minnene / overbevisningene og jeg visste ikke hvor mye jeg ville være i stand til å styre uten at hun satt ved siden av meg og spurte kontrollspørsmål.

Men jeg har sittet _hele_ helgen og redigert dagboken min på pc'en hjemme. Jeg har skrevet inn ting fra løse lapper og ark, har limt inn innlegg fra dol. Mye hadde jeg glemt, mye sterke ting og det førte til en del reaksjoner. Men jeg brukte teknikkene jeg har lært og det funket! Jeg satt der og smilte :-) Ikke fordi jeg satt og skrev om hyggelige ting, men fordi jeg for første gang følte en sunn kontroll, ikke en spiseforstyrra kontroll eller en kontrollerende kontroll. Det var utrolig!

Så, ja, jeg tror dette vil fungere videre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142655-takk-for-svar-litt-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en pytondag!! Vann i kjelleren + mange andre ting!

Men så så jeg innlegget ditt. Humøret steg adskillige hakk!

Så BRA at det fungerer, det du lærte i terapi- timene. Det er nesten helt utrolig. Du er nå ei tøff jente!

Utrolig glad på dine vegne!

Stoooor påskeklem!

Annonse

Har lest innleggene dine med interesse! Synes din vri med å publisere dem, har vært veldig bra. Mange nikk, bukk og takk!

Men du, mulig jeg har oversett noe, men tør å spørre likevel: Hva kalles denne teknikken/terapien????

Klem

Hei

Jeg har flere ganger tenkt på om jeg skal spørre hva denne teknikken/metoden kalles, men jeg har ennå ikke gjort det. Akkurat nå er jeg litt usikker på om jeg vil vite det. Jeg har en tendens til å bli veldig opphengt i teorier/metoder/diagnoser og lese alt jeg kommer over om emnet. Lurer på om jeg denne gangen rett og slett bare skal ta med meg det jeg har lært og kjent på på timene.

Mulig jeg forandrer mening i morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...