Gå til innhold

sinne


slamp82

Anbefalte innlegg

jeg har alltid vært temprementsfull, men det har vært på en noenlunde sunn måte.

det siste halve året har alle andre følelser virket som å bli totalt overkjørt av et enormt sinne.jeg føler alle er kyniske og gir beng i alle andre enn seg selv, men hvis noen vil hjelpe meg blir jeg sinna fordi de synes synd på meg. det er ingen som slipper unna mine utbrudd og jeg har ingen kontroll over dem. jeg er enormt paranoid og bekylder folk for enormt sårende ting, men jeg er overbevist i gjerningsøyeblikket at det er sant!

Men alikevel er det ingenting imot mitt sinne mot meg selv. Jeg hater at jeg ikke greier å kontrollere meg, jeg har jo greid det fint før !

Jeg har prøvd å få utløp for sinnet og aggressiviteten gjennom trening, men jeg føler ikke at det hjelper stort. Hva kan jeg gjøre? jeg sårer alle rundt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kjenner meg litt igjen her. Da ikke når det gjelder alle rundt meg men mot f.eks kona mi og ungene. Er ikke så ille, men jeg har startet med å tenke før jeg sier ting. Det er veldig lett å si ting man angrer på i ettertid. Og da er det for sent. Skaden har alt skjedd. Derfor tell sakte inni deg til hvertfall 10 og tenk på hva du kan si og hvordan du kan si hva du føler uten å være sårende.

Håper det går bra og at du får følelsene under kontroll!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...