Gå til innhold

føler meg så nedtrykt. det er tungt og stå opp.


SHAME

Anbefalte innlegg

etter 10 juli da eg fant min bror som bare var 27 ligge på gulvet der. eg viste han var død. såg det. her sett mange døde. tok selv mitt eget liv i dag. lei meg for at eg ble vekket opp igjen. bror min hadde vært i live enda. kunne sutte her og skrive ein bok på 100 sider om alt som har hendt. eg har ein sønn, men eg er så trøtt av ansvaret over min mor. av og til har eg lyst og forsvinne henn. hjelp meg. eg var så glad i han. nå kan eg bare se han ligge der. lilla flekker over kroppen. hadde kasta opp blod. det var for seint. han lovde meg. kjenner lukten som slo i mot meg fra leiligheten den dag i dag. snakker med han i drømme. dreper mykje i drømmer.. hjelp den som kan. eg er så sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære SHAME!

Så forferdelig for deg å oppleve dette. Selvmord er alltid vondt. Og det må du tenke på når du vil ta ditt eget liv. Tenk på sønnen din, hvor vondt han vil få det. For ikke å snakke om din mor som vil miste to barn på den måten.

Foreldre kan være veldig egoistiske i sin sorg. De glemmer liksom at andre sørger også. Man må bare være klar over at det ikke er bevisst. Og det er sikkert ikke å bare ta seg sammen heller.

Leve er en støttegruppe for etterlatte. http://www.levenorge.no/

Gå inn på sidene deres og sjekk ut hva de kan hjelpe med. Kanskje du bør ta kontakt med dem allerede idag.

Du har slitt altfor lenge med dette. Og dersom du har tatt deg av din mor også så er det klart du er trøtt.

Prøv å kontakt likesinnede, det er alltid godt å få snakke med noen som forstår.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...