Gå til innhold

shame


SHAME

Anbefalte innlegg

etter og ha funnet min bror som tok sitt liv forstår eg ingen ting. det var ikkje bare han som døde den dagen. han tok mine foreldre med seg. kunne skrive ein bok om alt som skjedde før dette. det er som eg sover. sover etter og aldri våknet igjen da eg tok mitt liv. det var uheldig eg ble funnet så fort. da hadde bror min levd enda, og vist ikkje beste onkelen vår stakk av med konen til min bror, ikkje bare kona, men deres datter og. eg har eit hat så stort. kva skal eg gjera...eg er sliten. min mor hater meg,, kan forstå det. eg har lyst og sovne nå.. dagene og nettene er så lange.. er så sliten. har så mange tanker som raser i hodet på meg. siden eg fant han har eg sutte i leiligheten så ofte eg kan. orker ikkje snakke med folk. føler det er så overflatisk. kva trur di egentlig? vil så gjerne sove. er ikkje redd for meg selv lenger... kvila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...