Gå til innhold

Schizofreni


lucifer66

Anbefalte innlegg

Dette er mitt første innlegg så jeg kommer sikkert til å skrive litt rart..

Jeg har hørsels-/synshallusinasjoner når jeg slutter å konsentere meg om ting. Dette har jeg hatt nå i 5 måneder. Jeg har tvangstanker når jeg går og legger meg og jeg er sikker på at jeg prater med meg selv til tider. Har hatt møter med både Gud og djevelen (pussige fyrer forsesten).

Har vært innlagt på instuttisjon nå i 4 1/2 måned nå og legen mener at jeg har en Shizoid personlighetsfortyrrelse.

Medisin: Får Zeldox 80 mg om dagen

Kan det hende legen tar feil?

Er det noen dær ute som trur på meg når jeg mener jeg er Shizofren?

takk for svar :-)

Vennlig hilsen

Lucifer66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har psykotiske symptomer som indikerer at du har mer enn schizoid personlighetsforstyrrelse. Kan være legen er tilbakeholdende med å gi en schizofreni-diagnose i første omgang - diskuter det med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tror dette er mer enn en schizoid pf. Jeg synes du har mye rett i dine antagelser vedr. diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...