Gå til innhold

Lesbiske par..

Anbefalte innlegg

Gjest Terakotta
Skrevet

Det er i grunnen ganske skremmende!" ;-) Tenke seg til at her går de i blant oss og vi aner ingenting...

Huffameg, syns alle homofile burde sørge for å kle seg slik at det ikke var tvil. For tenk så leit for oss vanlige å ta feil og spørre deg på gata om hva klokka er eller om du vet hvor McDonalds ligger - og så vet vi ikke at du er lesbe en gang.

Så fryktelig. ;-)

*lol*

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

23

• cecily

5

• soleil

2

• Flows

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

Setter månedslønna mi på at du har sett mange feminine lesibiske! :)

Du skjønner det at hvis du bor i en storby så passerer du opptil flere homofile hver dag du går i byen. Men du "ser" oss/dem ikke, fordi vi ser ut som alle andre.

"I don't see gay people, I only see people"

:o)

Gjest Daisy
Skrevet

Eller for eksempel være min lokale pizzabakeren som har sjekka meg opp to ganger fordi han i mellomtida glemte at jeg er lesbisk :) Jeg måtte minne ham på det :)

haha, shit happens

Forøvrig så er merking av homofile noe vi homofile selv ønsker oss - for lettere å finne hverandre i mylderet av mennesker.

Hvis jeg står i køa på Rema og ser ei søt snuppe så vil en markering tilsi om jeg kan sjekke henne opp eller ei ;)

For menn som sjekker opp umarkerte menn er faren for å bli slått ned stor.

Nei, NÅ logger jeg av :)

Men er det ikke noen heterofile jenter som også vil bli sjekket opp av og til? Eller hvordan er det egentlig?

Gjest Daisy
Skrevet

Ehm.. vi heterofile har ganske god radar for homofile menn altså. Er nok værre å spotte lesbene, om de ikke er såkalte traktirlesber da, de synes jo godt..

Enig. Homofile menn ser man med en gang... jenter er det verre med.

Gjest Daisy
Skrevet

Hvor mange personer er det på Gardermoen en vanlig dag? En god del iallefall. Jeg så én som jeg med sikkerhet kunne si var homo. Altså vet jeg med sikkerhet at der var to homofile. Men, jeg vet også at der statistisk sett har vært noen titalls homofile der, men dem så ikke jeg heller. Altså, som jeg har sagt før: vi ser ut som alle andre og derfor er vi ikke "synlige". Dette gjelder enten man er homofil mann eller homofil dame.

Nå mente jeg at man kunne se hvem som er homofil mann når man snakker med en... ikke bare ser han på gata...

Pappa Bjørn
Skrevet

For min del, så tror jeg faktisk jeg har tilgode å se noen lesbisk som er feminin...

Samme her. Jeg tror aldri jeg har sett en lesbe uten skog under armene, dyp røst og grep som en sjømann. De er mildt sagt forbasket skumle. Likeledes med homofile menn som hopper rundt i Gucci klær og 3 lag sminke mens de leter etter gardiner i gøyale farger.

Homofile og lesbiske kunne jo utmerket godt blitt heterofile par, det er bare en omvendt rolle. Damene klør seg på innbilte baller mens gutta strever litt med syklusen.

Annonse

Skrevet

Jeg kjenner bare et lesbisk par og der er ingen av dem utpreget feminine.

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har flere lesbiske venninner. De fleste er helt gjennomsnittlige kvinner, i alle fall en er det jeg vil karakterisere som ultrafeminin. Langt mer feminin enn heterofile meg. Lesber er forskjellige som folk flest, men det er kanskje sånn at det er de maskuline vi legger mest merke til, fordi det er nettopp et maskulint trekk å hevde seg og "være synlig".

Gjest malun
Skrevet

For min del, så tror jeg faktisk jeg har tilgode å se noen lesbisk som er feminin...

Jeg har flere lesbiske venninner som er veldig feminine. Og en del som er utpreget butch. Så det finnes begge deler.

Men de feminine legger du kanskje ikke merke til?

Gjest malun
Skrevet

Det vil kanskje overaske deg at livet ikke alltid er som på Ricki Lake Show....

;oP

Gjest malun
Skrevet

Det er fordi at de feminine lesbene ser du ikke. Jeg er sikker på at det finnes like mange femi lesber som traktorlesber.

Jeg kjenner mange femi lesber jeg som du antagelig ikke ville gjenkjent :o)

Samme her, jeg har feminine lesbevenninner som blir sjekket opp av menn overalt.

Skrevet

kjenner som sagt ikke så veldig mange homofile, iallefall ikke så mange som selv sier de er det.

jeg har venner og bekjente som jeg antar å være homofile, men som ikke har kommet ut av det famøse skapet.

det har også kommet bomber. husker spesielt ei jente som var _den_ baben med platinablondt hår og supersminket som har kommet ut som lesbisk.

og så er det andre jenter jeg vet er lesbiske, som er ca like feminine som meg, dvs sminker seg littegranne, kan gå i skjørt, har langt hår osv.

og til slutt så kjenner jeg et par jenter som er ganske ikke-feminine, men likevel ikke direkte maskuline. de går ikke i skjørt, sminker seg ikke, er litt tøffe i trynet og har gjerne kort hår. men jeg har fortsatt til gode å kjenne den "lesbetypen" som du presenterer her.

som damedame sier under her. homofile er vel like forskjellige som "alle oss andre", fordi de nettopp er med i gruppen "alle andre".

Skrevet

Men er det ikke noen heterofile jenter som også vil bli sjekket opp av og til? Eller hvordan er det egentlig?

God morgen, Daisy. Jeg foreslår at du stiller dette spørsmålet til noen heterotutter (og overbringer svaret til meg ;))

Jeg har igrunn bare flørta med en heterofil dame - det er en (ny) god venninne av meg. Hun elsker det. Jeg også. Og vi ler stundom mye av det :) Vi vet begge at det kun er for sjov.

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

God morgen, Daisy. Jeg foreslår at du stiller dette spørsmålet til noen heterotutter (og overbringer svaret til meg ;))

Jeg har igrunn bare flørta med en heterofil dame - det er en (ny) god venninne av meg. Hun elsker det. Jeg også. Og vi ler stundom mye av det :) Vi vet begge at det kun er for sjov.

God morgen, du også! He, he. Kan jo ikke spørre heterofile om det; de vil nok neppe innrømme det. Jeg kunne godt flørtet med en jente, men ville aldri sagt det til noen hvis noen spurte :P

Skrevet

God morgen, du også! He, he. Kan jo ikke spørre heterofile om det; de vil nok neppe innrømme det. Jeg kunne godt flørtet med en jente, men ville aldri sagt det til noen hvis noen spurte :P

Jøss, er det sant?

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? *s*

Er du ikke en ganske ung dame? Trodde ikke dere hadde så mange motforestillinger mot uskyldig (samkjønnet or what to say) flørting.

Men, men :)

Skrevet

Er du ikke en ganske ung dame? Trodde ikke dere hadde så mange motforestillinger mot uskyldig (samkjønnet or what to say) flørting.

Men, men :)

Jo, jeg er ganske ung. 21... og jeg har ingen motforestillinger mot flørting ;o)

Skrevet

Jo, jeg er ganske ung. 21... og jeg har ingen motforestillinger mot flørting ;o)

Men du ville aldri ha innrømt det? Det er vel litt stusselig.

Dobeltmoral, heter vel det på godt norsk...

Skrevet

Jeg var den eneste som skjønte at venninna mi var lesbisk, hun var den eneste som skjønte at jeg var lesbisk. Vi visste ikke, men hadde våre mistanker til hverandre, fordi vi gjenkjente så mye som vi selv sa og måten vi sa det på.

Fordi andre - de heterofile - ikke går rundt med slike tanker, og ikke kikker etter slike tegn.

Dette begynner å bli noen år siden, though.

Hva slags tegn er det dere ser etter?

*Nysgjerrig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...