Gå til innhold

Det går ikke over


thinkerbell

Anbefalte innlegg

thinkerbell

Det går ikke over.Jeg får ikke ro. Stemmer, roper, skriker.Skjærende.Det banker i veggene.Jeg vil vekk, ut.Jeg får ikke være i fred. Ingen kan se dem, de er usynlige for andre.Det går ikke. De skriker. De Kaster ting fra veggen. Det går ikke over. Jeg forstår ikke.Jeg får ikke puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella :-)

Det høres ut som om du nå må mobilisere kreftene dine til å søke profesjonell hjelp snarest. Hvis du fortsatt har det slik i morgen, tror jeg du trenger å kontakte lege.

Det går over - men kanskje du må ha ekstra hjelp til å orke ventingen på at det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bella :-)

Det høres ut som om du nå må mobilisere kreftene dine til å søke profesjonell hjelp snarest. Hvis du fortsatt har det slik i morgen, tror jeg du trenger å kontakte lege.

Det går over - men kanskje du må ha ekstra hjelp til å orke ventingen på at det går over.

det gikk ikke over, av seg selv, så jeg tok kontakt og ble innlagt.

våren er åpenbart ikke min tid. men det skal gå bedre. det bare må det.

takk for svar padden.

-sender deg et par gode tanker.. håper du har det rimelig ok....(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en SMS eller mail hvis du vil taste litt - kan godt ta en tur inn på chat også.

tusen takk for fint tilbud, men jeg orker bare ikke akkurat nå. men igjen, tusen takk(!) for at du tilbyr meg dette.

-takk for gode svar. ..og sender deg noen gode tanker i forb. med Milla`s bortgang..du var jo en av de få som sto henne nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jente, du må skaffe deg hjelp øyeblikkelig!

ja, jeg gjorde det. og ble innlagt.

det skal gå bedre nå.

takk for tilbakemelding, du med det rare nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk ikke over, av seg selv, så jeg tok kontakt og ble innlagt.

våren er åpenbart ikke min tid. men det skal gå bedre. det bare må det.

takk for svar padden.

-sender deg et par gode tanker.. håper du har det rimelig ok....(?).

Glad for å høre at du fortsatt finnes :-)

Her pakkes det for avreise til årets fiskeferie! Den består i at jeg sløver og leser bøker, mens mannen min flytter ut på sjøen (dvs. han kommer hjem for å spise innimellom...*s*) Men først skal vi gjennom 15-timers kjøring, så jeg lader opp!

Ta vare på deg selv, og bruk hjelpere når du trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for fint tilbud, men jeg orker bare ikke akkurat nå. men igjen, tusen takk(!) for at du tilbyr meg dette.

-takk for gode svar. ..og sender deg noen gode tanker i forb. med Milla`s bortgang..du var jo en av de få som sto henne nærmest.

Okidoki, du får ta det en dag du selv har lyst og overskudd, da. For min del blir det koselig å høre fra deg uansett. :-)

Camillas bortgang var et hardt slag, ja - men det er jo en mulighet jeg har sett at har vært der hele tiden mens jeg har kjent henne. Ekstra kinkig å forsone seg med det nå som hun var godt på vei til å få det bedre, da. Setter pris på at du tenker på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted83

Okidoki, du får ta det en dag du selv har lyst og overskudd, da. For min del blir det koselig å høre fra deg uansett. :-)

Camillas bortgang var et hardt slag, ja - men det er jo en mulighet jeg har sett at har vært der hele tiden mens jeg har kjent henne. Ekstra kinkig å forsone seg med det nå som hun var godt på vei til å få det bedre, da. Setter pris på at du tenker på meg.

Hva er det dere skriver om?? Nå går det kaldt nedover rygggen min, og håper det der noe jeg har misoppfattet i innlegget ditt; Er Camilla borte? Milla fra 'forum for spiseforstyrrelser'? :( Si at jeg tar feil da...?

*redd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annonu

Hva er det dere skriver om?? Nå går det kaldt nedover rygggen min, og håper det der noe jeg har misoppfattet i innlegget ditt; Er Camilla borte? Milla fra 'forum for spiseforstyrrelser'? :( Si at jeg tar feil da...?

*redd*

Ja Camilla/ Milla. Skjedde for en mnds tid siden..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere skriver om?? Nå går det kaldt nedover rygggen min, og håper det der noe jeg har misoppfattet i innlegget ditt; Er Camilla borte? Milla fra 'forum for spiseforstyrrelser'? :( Si at jeg tar feil da...?

*redd*

Det er en "milla" på Lommelegens forum som ikke er samme person som Camilla.

Men her på DOL er det nok ikke så store forvekslingsmuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast doler

Det er en "milla" på Lommelegens forum som ikke er samme person som Camilla.

Men her på DOL er det nok ikke så store forvekslingsmuligheter.

Hei

Jeg har lest litt om at ei Camilla herfra er borte. Brukte hun navnet som nick, eller hadde hun et annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest twisted83

Ja Camilla/ Milla. Skjedde for en mnds tid siden..:-(

Så ufattelig....

Så utrolig trist! Jeg kom til å tenke på henne her forleden, hadde ikke hørt fra henne på minst et halvt års tid. Jeg trodde det gikk bedre med henne nå... Så uvirkelig :.( Og jeg går utifra at det ikke var noen ulykke?

*klump i halsen og tårer i øynene* :,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted83

Hei

Jeg har lest litt om at ei Camilla herfra er borte. Brukte hun navnet som nick, eller hadde hun et annet?

Ja hun brukte Camilla som nick. Hvor har du lest det? Også jeg som trodde det gikk så bra med henne nå....

:,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted83

Det er en "milla" på Lommelegens forum som ikke er samme person som Camilla.

Men her på DOL er det nok ikke så store forvekslingsmuligheter.

Jeg vet ikke hvem milla på lommelegen er. Men Camilla jeg mener er det henne: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/index.wa?ForumId=7 jeg som trodde det gikk så mye bedre med henne nå.... Og jeg går utifra det ikke var noen ulykke. Du vil vel ikke komme med noen flere detaljer vel? Jeg hadd ebemlig litt kontakt med henne, da vi har slitt med de samme problemene som rusmisbruk, selvskading, familieproblemer og ikke minst spiseforstyrrelser. Jeg mener overhode ikke å mase, jeg godtar et nei, men det er så forferdelig å få vite det på denne måten, og så lenge etterpå, og å sitte igen med så mange spørsmål jeg ikke får svar på.

*så uvirkelig...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted83

Det er en "milla" på Lommelegens forum som ikke er samme person som Camilla.

Men her på DOL er det nok ikke så store forvekslingsmuligheter.

Linken var ikke helt vellykket. Hvis du blar tre sider bakover, og leser det 8. innlegget når du teller ovenfra og ned. Snakker vi om samme Camilla?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem milla på lommelegen er. Men Camilla jeg mener er det henne: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/index.wa?ForumId=7 jeg som trodde det gikk så mye bedre med henne nå.... Og jeg går utifra det ikke var noen ulykke. Du vil vel ikke komme med noen flere detaljer vel? Jeg hadd ebemlig litt kontakt med henne, da vi har slitt med de samme problemene som rusmisbruk, selvskading, familieproblemer og ikke minst spiseforstyrrelser. Jeg mener overhode ikke å mase, jeg godtar et nei, men det er så forferdelig å få vite det på denne måten, og så lenge etterpå, og å sitte igen med så mange spørsmål jeg ikke får svar på.

*så uvirkelig...*

Det er samme person, ja.

Om du har mer detaljerte spørsmål:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...