Gå til innhold

Deprimert ?


matt1365380679

Anbefalte innlegg

matt1365380679

Har nylig gått ut av et forhold med to barn, trodde det skulle gå ganske bra, men tok feil gitt.. Enkelte dager kommer det "mørke skyer" i tankene, selv om jeg prøver å tenke positivt, klarer jeg ikke å få de bort. Andre dager går det helt greit. Kan komme og gå samme dagen og.Klarer liksom ikke helt å se lys i tunellen alltid, dette hemmer meg ganske mye, føler ikke for å prøve noe nytt, eller treffe andre. Føler at jeg blir mer og mer asosial for hver dag. Det er egentlig ganske mye rot plutselig oppi hodet mitt. Kanskje jeg burde gått til psykolog, eller går det over av seg selv? Synes det er et vanskelig steg å gå til psykolog, tror liksom ikke at jeg har de største problemene, men det plager meg i hvertfall mye. Slitsomt. Tok lang tid før jeg tørte å skrive her og. Føler meg også ganske patetisk til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt naturlig at du får en reaksjon når din verden blir snudd på hodet! Om det er sorg eller en depresjon du "har" - vet ikke jeg. Du behøver kanskje ikke gå til psykolog i første omgang, - det finnes andre alternativer (hør med familievernkontoret) - profesjonelle folk du kan snakke med (helt gratis) for å få lettet på trykket, bearbeide følelser og kanskje satt ting i perspektiv. Husker selvfølgelig ikke hva denne tjenesten heter, men det vet kanskje noen andre her?

Uansett - patetisk er du ikke!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matt1365380679

Det er helt naturlig at du får en reaksjon når din verden blir snudd på hodet! Om det er sorg eller en depresjon du "har" - vet ikke jeg. Du behøver kanskje ikke gå til psykolog i første omgang, - det finnes andre alternativer (hør med familievernkontoret) - profesjonelle folk du kan snakke med (helt gratis) for å få lettet på trykket, bearbeide følelser og kanskje satt ting i perspektiv. Husker selvfølgelig ikke hva denne tjenesten heter, men det vet kanskje noen andre her?

Uansett - patetisk er du ikke!

Lykke til!

Takk for rådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...