Gå til innhold

Buona Pasqua ( til alle her inne) !!!


Gjest Little Madam

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam

Betyr GOD PÅSKE på italiensk :o)

Mange opplever høytider som denne ekstra vanskelige.. Uansett hvilken situasjon akkurat du er i ønsker jeg deg en * så god påske som mulig * :o)

Håper dere får oppleve gode stunder og glede! Jeg skal selv prøve å gjøre mitt beste for å ikke "grave meg ned" i all verdens bekymringer og elendighet... Ikke alltid lett, men skal jobbe med saken!

Ønsker også psykiateren vår NHD en riktig god påske!

:o) Strålende hilsen fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult! Min mormor kommer fra italia. Du har helt rett, påsken og andre ferier er ofte vanskelige for mange.

Selv har jeg hjemmepåske i år, tror det kan bli helt greit i grunn.. Har ikke så bra vær, men bak skyene er himmelen alltid blå! Eller?

Fortsatt god påske-bunona pasqua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...