Gå til innhold

spørsmål om blod ved avføring

Anbefalte innlegg

Gjest undrende!!!

Hei, jeg er en 21 år gammel jente. I ca to uker har jeg hatt friskt blod ved avføring. Jeg har hatt en liten tapp i endetarmsåpningen(mulig hemorride), men den har aldri gjort noe vondt. Men syntes jeg har blødd for lenge, og for mye.Er ca to uker for lenge? Jeg reiser til Syden snart og lurer på om dette burde utsettes... Venter på svar.

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det du beskriver er mest sannsynlig en hemoroide,og hvis årsaken til denne feks.treg avføring eller stress fortsetter,kan også plagene vedvare i lang tid.Jeg vil foreslå at legen din ser på dette,slik at evt.behandling kan bli gitt før du reiser til syden.

Det du beskriver er mest sannsynlig en hemoroide,og hvis årsaken til denne feks.treg avføring eller stress fortsetter,kan også plagene vedvare i lang tid.Jeg vil foreslå at legen din ser på dette,slik at evt.behandling kan bli gitt før du reiser til syden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...