Gå til innhold

Til langt de fleste av dere

Anbefalte innlegg

Gjest musikeren
Skrevet

Endelig løsna det, og jeg lot det stå til! Det blei spelt på pauker og basuner, bomber og granater! Satan som det låt. Dassen gikk bokstavelig talt fisføyka, men det får så være. Den var moden for utskifting uansett.

Ahhh, livet er herrlig!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tilhører ikke de fleste, men et artig budskap var det...;-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Hvor mange kilo gikk du ned nå da? Finnes ikke en mere befriende følelse i denne verden enn når svineriet løsner etter å ha stoppet igjen hele skroget.

Skrevet

Hmmm...de siste...ti innleggene fra deg har alle vært om det samme...

Har du andre hobbyer også...

;)

Gjest musikeren
Skrevet

Hmmm...de siste...ti innleggene fra deg har alle vært om det samme...

Har du andre hobbyer også...

;)

Åja. Musikeren er en mangsidig kar:-) Kanskje du vil se navlelosamlinga mi?

Annonse

Gjest musikeren
Skrevet

Hvor mange kilo gikk du ned nå da? Finnes ikke en mere befriende følelse i denne verden enn når svineriet løsner etter å ha stoppet igjen hele skroget.

Nja, vil tippe en seks, sju kilo.

Gjest musikeren
Skrevet

Jeg tilhører ikke de fleste, men et artig budskap var det...;-)

Artig og artig... For å si det sånn, når jeg har noe viktig å komme med, så synes jeg absolutt dol er den rette plassen å komme med det på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...