Gjest Sinclair Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Nå er jeg lei av å være så uggen og sliten hele tiden! Konstant småkvalm og bare lyst til å sove. Begynte å trene for å komme litt i form men resultatet er bare enda mer kvalme og vondt i brystet. Magen er i ubalanse og hodepinen kommer ofte snikende. -Og jeg som pleier å glede meg over våren! Noen som kjenner seg igjen? 0 Siter
sinclair Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du er ikke gravid da?? Uff,tanken har streifet meg men menstruasjonen er ikke uteblitt. Jeg har fått barn før og slet da med trøtthet i begynnelsen av graviditeten. Det gikk ikke utover magen og i alle fall ikke lungene/brystet. 0 Siter
Gjest LiseK Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Uff,tanken har streifet meg men menstruasjonen er ikke uteblitt. Jeg har fått barn før og slet da med trøtthet i begynnelsen av graviditeten. Det gikk ikke utover magen og i alle fall ikke lungene/brystet. Hei! har du sjekket B12-verdiene? jeg har vært trøtt og tom for energi lenge, men tok blodprøver som viste et altfor lavt nivå. For å få tatt disse prøvene måtte jeg dra til en privatlege i Oslo (Balderklinikken).Der tok de meg på alvor, og sjekket alt tenkelig. slappheten kan skyldes veldig mye,bl.a. matvareallergi eller feilernæring. Jeg anbefaler deg hvis du bor i nærheten av Oslo, å sjekke dette hos Balderklinikken. Der har de forskjellige spesialister som de kan henvise deg videre til, og der tar de deg på alvor! hvis du tar blodprøvene hos fastlegen din, så husk at du antageligvis må ta andre vitaminer og mineraler i tillegg. Dette for å bedre opptaket og komme på et riktig og balansert nivå. Håper du prøver dette....det er absolutt verdt å prøve, for det er ikke soving som er livet! Det har jeg merket nå....jeg hadde såpass lavt nivå at jeg måtte få det intramuskulært , og allerede dagen etter den første sprøyta våkna jeg virkelig til!Superbra, håper dette kan hjelpe deg (og kanskje flere).... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.