Gjest forvirrajente22 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Er dette i det hele tatt mulig? Etter å ha lest i gamle innlegg her blir jeg bare mer og mer demotivert. Jeg er 159høy og har kvittet meg med 20kg og skal ta av noen til. Dette har selvfølgelig ført til hengepupper og jeg misliker det sterkt. Jeg har store problemer med å ha sex uten bh med mindre jeg er så dritings at jeg så vidt husker å ha hatt sex dagen etterpå. Faktisk så er jeg generelt skeptisk til sex pga den dårlige selvtillitten min. 0 Siter
Florence Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Sorry - jeg verken håper eller tror at du vil få dekket brystløft. Jeg har selv fått utført brystløft, men brystløft er og forblir en kosmetisk prosedyre uten medisinske begrunnelse. En medisinsk begrunnelse ville vært ryggsmerter e.l. 0 Siter
Gjest forvirrajente22 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Sorry - jeg verken håper eller tror at du vil få dekket brystløft. Jeg har selv fått utført brystløft, men brystløft er og forblir en kosmetisk prosedyre uten medisinske begrunnelse. En medisinsk begrunnelse ville vært ryggsmerter e.l. glimrende nok en ting å putte på lista 'grunner til at jeg aldri kommer til å få et normalt liv' 0 Siter
Gjest forvirrajente22 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 glimrende nok en ting å putte på lista 'grunner til at jeg aldri kommer til å få et normalt liv' sorry, lite konstruktivt svar fra min side, bare likte ikke svaret jeg fikk *tørke tårer* 0 Siter
Flows Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 sorry, lite konstruktivt svar fra min side, bare likte ikke svaret jeg fikk *tørke tårer* Har du sjekket hva det koster, ikke sikkert det blir så dyrt som fryktet. mvh 0 Siter
Gjest forvirrajente22 Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Har du sjekket hva det koster, ikke sikkert det blir så dyrt som fryktet. mvh har sjekket: 24000kr det bare virker så urettferdig. har hørt om mange som har fått dekket brystreduksjon så det føles liksom som en straff fordi jeg valgte å slanke meg først 0 Siter
Flows Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 har sjekket: 24000kr det bare virker så urettferdig. har hørt om mange som har fått dekket brystreduksjon så det føles liksom som en straff fordi jeg valgte å slanke meg først Nå er jeg inne på et forum jeg aldri har vært på før, men har du sjekket opp i alle støtteordninger som evt. ville vært aktuelle. Tatt det opp med lege/ trygdekontor. mvh 0 Siter
Gjest forvirrajente22 Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Nå er jeg inne på et forum jeg aldri har vært på før, men har du sjekket opp i alle støtteordninger som evt. ville vært aktuelle. Tatt det opp med lege/ trygdekontor. mvh nei har ikke snakket med noen lege enda, tenkte jeg skulle spørre meg litt rundt om mulighetene først. Og bare sånn for å gjøre det her enda mer komplisert så får jeg dårlig samvittighet av å i det hele tatt vurdere plastisk kirurgi så jeg sliter litt med å ta det opp med noen. Føler det er like mye press om at man skal være fornøyd med seg selv sånn man er i forhold til press om prefeksjon. 0 Siter
Flows Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 nei har ikke snakket med noen lege enda, tenkte jeg skulle spørre meg litt rundt om mulighetene først. Og bare sånn for å gjøre det her enda mer komplisert så får jeg dårlig samvittighet av å i det hele tatt vurdere plastisk kirurgi så jeg sliter litt med å ta det opp med noen. Føler det er like mye press om at man skal være fornøyd med seg selv sånn man er i forhold til press om prefeksjon. Sånn som du beskriver problemene dine og konsekvensene av de, så ser jeg ingen grunn til at du skulle ha dårlig samvittighet for å vurdere plastisk kirurgi :-) mvh 0 Siter
Gjest forvirrajente22 Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Sånn som du beskriver problemene dine og konsekvensene av de, så ser jeg ingen grunn til at du skulle ha dårlig samvittighet for å vurdere plastisk kirurgi :-) mvh Håpe det ordner seg. Jeg må liksom ha troen på at det i det hele tatt er mulig for at jeg skal tørre å nevne det for legen. 0 Siter
Flows Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Håpe det ordner seg. Jeg må liksom ha troen på at det i det hele tatt er mulig for at jeg skal tørre å nevne det for legen. Alt er mulig bare man vil nok :-) mvh 0 Siter
Gjest puppegurine Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Det er min situasjon også. Selv om jeg var vært sammen med kjæresten min i mange år, så er det ubekvemt å ha sex. For jeg er så flau over de store hengepuppene mine. Jeg har sjekket ut dette tidligere, og for å få dekket utgiftene må du som en annen sier, ha medisinske plager pga de tunge puppene. For eksempel vonde skuldre/rygg. Dette går jo til en viss grad an å påstå for legen uten at han/hun kan mistro deg.. Det holder ikke å "bare" være flau over kroppen, selv om det hindrer sexlivet aldri så mye. Jeg har faktisk spart til operasjon på privatklinikk i noen år nå, og pengene står klare. Men jeg skal få barn først.. 0 Siter
shandy Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 har sjekket: 24000kr det bare virker så urettferdig. har hørt om mange som har fått dekket brystreduksjon så det føles liksom som en straff fordi jeg valgte å slanke meg først Jeg kjenner deg ikke, har ikke sett deg og dine attributter. Derimot kjenner jeg ei som hadde virkelig store problemer med sine kjempestore bryster. Hun var rundt 22 da hun fikk operasjon. Hun fikk dekket dette, men hadde da ventet i 2år. Hun var ikke overvektig, bare - ja ikke lubben engang vil jeg si, men brystene var enorme. Hun hadde menn etter seg i fleng, men var så sliten i skuldre og nakke av det at hun bare ville bli kvitt byrden for sin egen del. Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke hvorfor akkurat du skal få dekket vrenkte bukselummer. Det er noe annet etter min mening og du kan jo f.eks spare. Jeg tipper du kommer langt på to år. 0 Siter
happygirl Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Alt er mulig bare man vil nok :-) mvh Hei! Jeg skal til bukplastikk om 9 dager, og spurte på konsultasjonen omman kunne få dekket brystløft også. Kirurgen sa at brystLØFT aldri ble dekket, mens REDUKSJON i en del tilfeller ble det. Så da er jo spørsmålet hvilken metode som hadde vært aktuell for deg... For min del har jeg ikke noe problemer med rygg eller nakke, men jeg har to "skinnfiller" (det er faktisk det de er,de er bare skrukk-i-skrukk-i-skrukk") som bare henger der, og er slettes ikke til lyst og glede slik de en gang var..... Men får nok neppe napp på å få hjelp med dem... Bukplastikken derimot får jeg dekket.....(har gått ned 35 kg) Lykke til! Hilsen 0 Siter
Flows Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hei! Jeg skal til bukplastikk om 9 dager, og spurte på konsultasjonen omman kunne få dekket brystløft også. Kirurgen sa at brystLØFT aldri ble dekket, mens REDUKSJON i en del tilfeller ble det. Så da er jo spørsmålet hvilken metode som hadde vært aktuell for deg... For min del har jeg ikke noe problemer med rygg eller nakke, men jeg har to "skinnfiller" (det er faktisk det de er,de er bare skrukk-i-skrukk-i-skrukk") som bare henger der, og er slettes ikke til lyst og glede slik de en gang var..... Men får nok neppe napp på å få hjelp med dem... Bukplastikken derimot får jeg dekket.....(har gått ned 35 kg) Lykke til! Hilsen ehe, var den til meg? Jeg er flat som en pannekake, og siden jeg er mann ønsker jeg også å være det :-) mvh 0 Siter
Gjest Lillemor25 Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Var jeg deg... ville jeg ha gått til min fastlege og hørt med h*n om brystløft, og hvorvidt du kan få en henvisning til spesialist. Dersom du er opriktig plaget pga brystene dine, skal legene i dag ta hensyn til det (nå mer enn før faktisk). (dette gjelder dersom du ønsker det dekket, og det er grunnlag for det). Får du en henvisning, må du deretter til konsultasjon på den klinikken du evnt velger å bli operert, hvor du vil snakke med den kirurgen som vil vurdere deg før eventuell operasjon. Betaler du selv, kan du gå direkte til en privat klinikk og da får du det gjort uansett. Men som jeg sa; Ta en sjanse, gå til legen din og hør! Ikke ta sorgene på forskudd! Lykke til. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.