Gjest Moderator Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hva skulle dere ha gjort uten hverandre? Husk at det er høytid nå og at det er urimelig å skape ekstraarbeid for oss i høytiden som følge av krangling! God påske:-) 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Får du ekstra betalt for hvert innlegg du sletter i påsken? ;-) Ønsker deg/dere en god påske! Med vennlig hilsen 0 Siter
Goliath Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Ja si det? Da hadde engasjementet muligens vært vesentlig mindre..... Men det gir jo samtidig muligheter til å bidra mer positivt i andre tråder her. For når jeg "må" innom for å se hva Sør har svart meg, så benytter jeg jo samtidig muligheten til å delta i noen andre tråder. Og det er jo positivt:-) For min del behøver du ikke slette noe av det Sør skriver til meg i påsken. Jeg tror vi begge liker å være litt "stygge" mot hverandre, men jeg skal selvfølgelig ikke uttrykke meg på Sørs vegne. Det klarer han som regel godt selv...he-he. Ønsker både deg og Sør en riktig god påske videre! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Får du ekstra betalt for hvert innlegg du sletter i påsken? ;-) Ønsker deg/dere en god påske! Med vennlig hilsen For noen slemme gutter dere er, tenk å få tilsnakk av webbis! Det har jeg tilgode:-/ God påske! 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 For noen slemme gutter dere er, tenk å få tilsnakk av webbis! Det har jeg tilgode:-/ God påske! Du er bare sjalu! :-) God påske til deg også! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.