Gå til innhold

Føler ikke noe...


sjakktrekk

Anbefalte innlegg

Jeg er bevisst på at jeg ikke føler noe. Jeg savner ikke ungene mine når de er borte fra meg. Jeg savner ikke samboeren min når han er avgårde.

Jeg sier at jeg er glad i dem, og jeg føler det fysisk når sambo tar på meg og kjæler med meg eller vi har sex.

Men - ellers er jeg mest irritert over å ha de rundt meg. Jeg gjør alt jeg kan for ikke å vise det, og jeg vet at sambo ikke mistenker noe, men han eldste min merker det nok, for han er en veldig sensitiv - og han har lært av meg; han er likegyldig til alt, ihvertfall utenpå...

Hvor og hvordan føler man? Jeg tror jeg hadde blitt veldig lei meg hvis sambo hadde gått fra meg, og jeg hadde selvsagt blitt veldig lei meg om ungene skulle bli borte, men... Jeg føler ikke noe sted i kroppen at jeg er glad i dem eller savner dem...

Er vanskelig å forklare.

Jeg tror nok det er unormalt å føle slik, men jeg snakket med ei venninne, og hun har det på samme måte...

Jeg bare lurer på hvordan man skal føle, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gode følelser nå

Det er ikke noe fasit på det å savne eller være glad i noen. Jeg tror du hadde savnet dem om du hadde fått hvilt deg skikkelig og de hadde vært borte fra deg lenge.

For 10 år siden var jeg totalt utbrent, jeg ønsket bare at alle forsvant. Jeg ønsket bare å sove og leve litt. I dag føler jeg helt annerledes, fordi kreftene mine nå er inntakt. Jeg savner de nære når de er borte, og jeg kjenner at gleden sitter i brystet når jeg er med dem og klemmer dem.

Gi deg selv tid. Du er sikkert ikke slik jeg var, men kanskje du trenger å få være bare deg selv litt? Gjøre bare dine ting?

Følelser vil komme av seg selv hvis du bare gir deg selv tid og dekker også dine egne behov. Det er nemlig det vi kvinner ikke er flink nok til!

Ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe fasit på det å savne eller være glad i noen. Jeg tror du hadde savnet dem om du hadde fått hvilt deg skikkelig og de hadde vært borte fra deg lenge.

For 10 år siden var jeg totalt utbrent, jeg ønsket bare at alle forsvant. Jeg ønsket bare å sove og leve litt. I dag føler jeg helt annerledes, fordi kreftene mine nå er inntakt. Jeg savner de nære når de er borte, og jeg kjenner at gleden sitter i brystet når jeg er med dem og klemmer dem.

Gi deg selv tid. Du er sikkert ikke slik jeg var, men kanskje du trenger å få være bare deg selv litt? Gjøre bare dine ting?

Følelser vil komme av seg selv hvis du bare gir deg selv tid og dekker også dine egne behov. Det er nemlig det vi kvinner ikke er flink nok til!

Ønsker deg alt godt!

Kjærlighet og følelser er også i vår amerikaniserte mediehværdag og etterhverdt adobterte kultur,

overfokusert som dette store magiske intense- så forventningene og idealene i forhold til åssen relasjoner til andre mennesker skal føles blir totalt karikert,

Man kjenner så godt etter at man blir helt lam.

kjælighet og følelser er undelig skjøre ting og det finnes små og store magiske øyeblikk men de drukner lett i forventnings press og hvittstøy.

slapp av du.. synes du høres ganske så normal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også mamma

Kjærlighet og følelser er også i vår amerikaniserte mediehværdag og etterhverdt adobterte kultur,

overfokusert som dette store magiske intense- så forventningene og idealene i forhold til åssen relasjoner til andre mennesker skal føles blir totalt karikert,

Man kjenner så godt etter at man blir helt lam.

kjælighet og følelser er undelig skjøre ting og det finnes små og store magiske øyeblikk men de drukner lett i forventnings press og hvittstøy.

slapp av du.. synes du høres ganske så normal ut.

Jeg synes IKKE dette høres helt normalt ut!!

Hun føler ikke noe sted i kroppen at er glad i mannen og barna sine!!

Jeg er selv mor. Føler VIRKELIG masse at jeg elsker barna mine.

Det er ikke bra for barn å vokse opp med mor/foreldre som har et "mekanisk" følelseskald forhold til barna sine. Barn trenger tilstedeværelse av foreldrene fysisk og psykisk.

For meg høres dette ut som tegn på depresjon e.l. Søk hjelp. Alle kan havne oppe i en slik situasjon, og det er hjelp å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...