sminta Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Har en knutestruma på venstre siden som skal opereres bort om 2 uker. Hadde Biopsi for 8 mnd siden og den viste ikke noe anntydning til kreft. Skal de ikke prøve å behandle meg med radioaktivt jod før de tar en operasjon. Har ingen plager med knuten. Har ikke noen unormale verdier på stoffskifte prøvene. Er skikkelig i tvil om operasjon er det rette for meg? Min mor hadde samme operasjon for 25 år siden, og hennes knutestruma vokste ut igjen. Er Takknemmelig for alle svar! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg har fått radioaktivt jod for noen år siden. Jeg har tre knuter og det er litt vanskelig å operere. Jeg tok ikke biopsi, fikk hetta da jeg så den nåla de skulle stikke inn uten bedøvelse og ble rett og slett hevet ut da jeg begynte å grine av redsel. Var det så vondt som jeg trodde? Jeg hadde normale stoffskifteprøver etterpå men så ble jeg glemt men har tatt nye prøver nå og får vite resultatet i neste uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.