Gjest chack Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 for fire dager siden lå jeg med en mann som visste nesten alt om min bakgrunn, visste at jeg aldri hadde hatt sex før og at jeg ville gjøre det med ham fordi jeg var glad i ham og stolte på ham. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra ham bortsett fra ett "kanskje" da jeg spurte om å få sove der igjen. Ikke noe mer. Fire dager er kanskje ikke så lang tid, men jeg føler meg forådt. tidligere den helgen prøvde jeg å fortelle en velig god veninne om overgrepet da jeg var liten, men hun ville ikke høre. Skiftet bare emne. Drømte at jeg ble voldtatt i natt. Så "våknet" jeg av drømmen, men selv om jeg var i sengen min fortsatte bare "voldtekten" og jeg begynte å hyle/skrike. så våknet jeg på orndtlig. helt andpusten og puls i hundre. Og jeg hadde ingen å snakke med. Veninnen min vil ikke høre og han som jeg trodde jeg kunne stole på har jeg ikke hørt noe fra. Jeg har mistet troen på forhold. Ting betyr ikke noe lengre. Noen ganger ønsker jeg at det skal skje en alvorlig ulykke slik at ting først blir uutholdelige, men så blir de bedre igjen. Har ikke noe konkret spørsmål, måtte bare få ting ut. Men jeg trodde at når en mann lå med en jente han viste var jomfru, så ville han i det minste ha en natt til? første gangen blir jo aldri bra? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142971-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mother of three Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 FInt at du fikk det ut via denne spalten, da! At du klarte sette deg ned og formulere skriftlig alt du tenkte på. Veldig bra! 4 dager er ikke lenge nei. det kan godt hende at han tar kontakt etter hvert. Alternativt kunne jo du foreslått kino el? Det at veninna di ikke vil høre forteller egentlig mer om henne enn om deg. Synes du er tøff som tar tak i "penna" og får ting ned. Utover det har jeg ingen flere konkrete råd. Men ville bare vise at jeg har lest det du skrev og tenkt på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142971-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-902526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chack Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 FInt at du fikk det ut via denne spalten, da! At du klarte sette deg ned og formulere skriftlig alt du tenkte på. Veldig bra! 4 dager er ikke lenge nei. det kan godt hende at han tar kontakt etter hvert. Alternativt kunne jo du foreslått kino el? Det at veninna di ikke vil høre forteller egentlig mer om henne enn om deg. Synes du er tøff som tar tak i "penna" og får ting ned. Utover det har jeg ingen flere konkrete råd. Men ville bare vise at jeg har lest det du skrev og tenkt på deg. Takk for at du svarte Mother of three Noe av problemet er også at jeg måtte dra bort på påskeferie, så eneste mulige kontakten jeg har er mobil og mail. Og jo mer jeg tenker på det, jo mer brukt føler jeg meg. Han har aldri fortalt meg at han er glad i meg, eller at jeg betyr noe for ham. Men han fikk meg til å stole på seg. kanskje ikke rett forum, men det er ikke så mange som skjønner hvor vanskelig seksuell kontakt kan være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142971-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-902780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mother of three Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Takk for at du svarte Mother of three Noe av problemet er også at jeg måtte dra bort på påskeferie, så eneste mulige kontakten jeg har er mobil og mail. Og jo mer jeg tenker på det, jo mer brukt føler jeg meg. Han har aldri fortalt meg at han er glad i meg, eller at jeg betyr noe for ham. Men han fikk meg til å stole på seg. kanskje ikke rett forum, men det er ikke så mange som skjønner hvor vanskelig seksuell kontakt kan være. kanskje greit å la tingene bero til etter påske da? Da har han også fått tenkt seg om. Og kanskje tenkt på deg. Så får du heller se når du kommer hjem, om han vil ha mer kontakt. Om han ikke vil ha kontakt så forsøk å glem ham. Da er du bare for god for han. Håper det ordner seg for deg. Ang forumet, jeg er heller ikke så ofte her. Droppet tilfeldig innom, så innlegget ditt og kunne ikke la være å svare. Husker godt min ungdom. Og hvor vanskelig det var å skulle vite alt. Å skulle tolke signaler eller mangel på sådanne. Uansett, jeg ønsker deg alt godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142971-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-902935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lee1365380400 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 kanskje greit å la tingene bero til etter påske da? Da har han også fått tenkt seg om. Og kanskje tenkt på deg. Så får du heller se når du kommer hjem, om han vil ha mer kontakt. Om han ikke vil ha kontakt så forsøk å glem ham. Da er du bare for god for han. Håper det ordner seg for deg. Ang forumet, jeg er heller ikke så ofte her. Droppet tilfeldig innom, så innlegget ditt og kunne ikke la være å svare. Husker godt min ungdom. Og hvor vanskelig det var å skulle vite alt. Å skulle tolke signaler eller mangel på sådanne. Uansett, jeg ønsker deg alt godt. jeg vil bare si at jeg tenker på deg.... det er kjempevanskelig. Håper du finner ut av det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142971-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-905627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.