Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


sjc

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, etter at jeg fikk min datter for ca et år siden har jeg slitt med depresjoner og angst. Min mann tåler ikke at datteren skriker, så det blir til at jeg gjør alt for at hun ikke skal skrike. Er redd for at min mann skal bli sur. Også moren min må alltid kommentere hva jeg gjør med datteren min, føler at hun syns at jeg gjør ting galt, at hennes måte er bedre, får angst av det.Når angsten rammer som verst føler jeg meg helt lammet, klarer ikke gjøre noe.Føler at nervene mine ligger utenpå huden. Redd for hva andre skal si og hvordan de skal reagere på hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det akkurat på samme måte da mine barn var små. Moren min har jeg nesten ikke kontakt med lenger.Barn merker også at mamma er på helspenn hele tiden.Snakk med legen din, dette kan bare bli verre og verre.Mine barn er voksne nå,men vi er preget av dette annå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solens datter

Hei sjc! Er enig med berbix. Få hjelp hos lege/psykolog hviv du ikke har det allerede. Var i beg av tjue-årene da jeg fikk mitt første barn. Var fryktelig sliten, og slet en del med angst. Moren min kom med tusen "gode" råd om hvordan jeg skulle gjøre ting. Til slutt var jeg ganske fed up, og hadde en samtale med henne hvor jeg sa hva jeg mente!Det hjalp. Mannen din er et annet kapittel!! Han liker ikke at barnet skriker.. Du må passe på at han ikke blir sur.. Hva er det slags oppførsel?? Blir ganske forbanna på dine vegne. !! Depresjonen og engstelsen din blir jo ti ganger verre pga av måten han reagerer. Du får unnskylde, men jeg synes ikke han virker særlig sympatisk. Ønsker deg alt godt, og lykke til videre! KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette må være et typisk problem der du bør søke råd hos helsesøster. Helst sammen med mannen din.

Om han ikke tåler barneskrik, bør du ikke gi han flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...