Gjest littbekymrettttt Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Heisann! Jeg har hatt en del plager/ubehag i brystet på "hjerte"-siden.. Ikke direkte vondt, men stikking. Kan vare lenge og gjerne kraftigere i perioder. Har registrert att jeg har svak men veldig høy puls, kan ha over 150 uten aktivitet.. Jeg er 19 år, røyker og fester litt av og til .. Har hatt disse plagene ivertfall ett år, men føler de er mye hypigere nå,, flere ganger til dagen.. Hva kan dette være? Er det normalt i min alder?.. Liker ikke å gå til lege for "ingen ting", men dette har begynt å bekymre meg.. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg eventuelt skulle ha forklart meg til lege.. Med Vennlig Hilsen MEG :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Hei, både jeg og samboeren min har slik stikking i brystet iblant. Kanskje 1-3 ganger i måneden eller noe sånt.. og det er ikke godt. Mora til samboeren min var faktisk sykmeldt et halvt år fordi hun hadde kronisk "stikking" i brystet. Hun var til masse undersøkelser, men legene fant ikke noe galt. Nå vet ikke jeg om det er det samme du har, men i hennes tilfelle gikk det over av seg selv, og det var ihvertfall ikke hjerteproblemer. Det kan uansett ikke skade med en tur til legen, kanskje din lege vet noe mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.